вторник, 15 марта 2011 г.

Заглянемо в косметички русских знаменитостей

На небосхилі вітчизняної естради знаменитості завжди виглядають молодо і свіжо. І справа тут не тільки у пластичній хірургії. Давайте заглянемо в зоряні косметички і подивимося, яким маркам російські поп-діви віддають перевагу. 
За визнанням Анфіси Чехової, у неї «не косметичка, а цілу валізу косметичних засобів». Будучи фанаткою яскравого макіяжу, відома російська телеведуча віддає перевагу корейської косметиці Purederm за її «живі» корисні бактерії.Термін придатності таких коштів не більше 2 тижнів. «Лінія містить всі необхідні засоби для догляду: лосьйон, креми, маски і так далі. Намагаюся щодня використовувати весь цей набір », - зізнається Анфіса. З косметики вона бажає носити дорогі і якісні марки, щоб косметичних засобів було багато, і вони підходили для будь-яких випадків. «Хтось каже, що ми переплачуємо за бренд.Це так, але я вважаю, що бренд - це запорука якості.  
З коштами люксових марок можна бути спокійною і за стійкість, і за стан шкіри », - впевнена теледіва.Анфіса любить користуватися професійними косметичними марками, особливо MAC і Bobbi Brown, тональним кремом Dior Capture Totale, що допомагає їй зафарбовувати численні веснянки. У своєму улюбленому косметичному салоні Malinari телеведуча любить процедуру Red Carpet, засновану на американській лінії косметики is Clinical. 
Відомий російський дизайнер одягу Олена Ахмадуліна за родом своєї професії повинна відмінно виглядати, тому питання використання якісної косметики дуже актуальне для неї. Раз на тиждень вона відвідує косметолога, любить очищувальних маски з білої глини. З очищувальних засобів для обличчя використовує пінистий гель для обличчя Cleansing Gel від Kanebo. «Секрет красивої шкіри полягає в системному догляду, - впевнена Олена Ахмадуліна. - Якою б втомленою я не прийшла додому, ніколи не ляжу спати, не очистивши шкіру. Цей гель діє дуже делікатно і покращує колір обличчя ». 
Улюбленим лосьйоном Олени є засіб для нормальної та комбінованої шкіри Tonique Doucer від Lancome. Дівчина не користується блисками для губ через нелюбов до відчуття липкості, тому бальзам для губ The Lip Balm від La Mer зайняв міцну позицію серед її улюблених косметичних засобів. Для повсякденного макіяжу вона використовує тіні для повік Lumieres Facettes Plein Soleil від Chanel. Від жирного блиску і нерівностей шкіри дизайнерові допомагає антісерн YSL. 
Ведуча телепрограми «Ранок» на НТВ Дана Борисова зізнається, що її програма краси включає як салонні процедури, так і регулярний догляд за обличчям і тілом в домашніх умовах. По суботах Дана ходить до косметолога. З очищувальних засобів телеведуча зупинилася на 3-ступеневою системою Clinique. «У них є абсолютно чудовий скраб 7 Days Scrub Cream Rinse-Off Formula - я ним користуюся тричі на тиждень, він чудово очищає пори і надає шкірі відпочив вигляд. Люблю ще денні креми Clinique, які зазвичай використовую на ніч ». Дана Борисова, як і Альона Водонаєва, віддає перевагу La mer. У неї є вся лінія по догляду за обличчям цієї марки. Особливо їй подобається зволожуючий і відновлюючий крем для обличчя Crème De La Mer.«Користуюся тональним засобом для обличчя Parure Aqua від Guerlain вже 4 роки і дуже задоволена». 
Улюблені косметичні засоби Рінат Литвинової - це мінеральна пудра і димчасті тіні MAC, чорна підводка Divinora, Guerlain і туш Inimitable, Chanel. «Все це красиво поєднується з червоними губами, червоними намистом і білої-білою шкірою. Я люблю фарбувати і очі, і губи. Моє "альбіносний" обличчя без косметики - білий аркуш », - пояснює акторка. 
Співачка Валерія з вересня 2003 року є обличчям косметичної компанії EMANSI. «Зараз контракт закінчився, але я продовжую нею користуватися.Дійсно, дуже якісна », - говорить співачка. 
Віра Брежнєва стала обличчям Rexona в 2009 році, змістивши, тим самим, Жанну Фріске, раніше рекламувалися продукцію цього бренду. У 2010 році олімпійський чемпіон з фігурного катання Євгеній Плющенко знявся в рекламі чоловічої туалетної води Glacier Ice від Oriflame. Зараз обличчям кампанії «Оріфлейм» є співак Діма Білан. Кампанія, що тривала практично весь січень 2011, - це далеко не перший спільний проект популярного співака і шведського косметичного бренду. Початок їх успішній співпраці поклало яскраве повленіе в 2009 році ароматів Excite і Dancing Lady by Dima Bilan. За визнанням Діми, для нього «джерело натхнення - очікування любові, голос якої чути крізь всесвіт.Excite - мій аромат. Він надихає і наповнює свіжістю ». 
Співачка МакSим рекламує декоративну косметику Clickit Oriflame нової лінії косметики Very Me Оріфлейм. Юлія Висоцька нещодавно також взяла участь у рекламі косметики марки «Аптекар Шеллер». А для сцени воліє професійну косметику MAC. Наталя Водянова не перший рік є особою парфуму від Calvin Klein. За зйомки в цій рекламі вона отримала найбільший гонорар за всю історію марки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий