воскресенье, 5 декабря 2010 г.

Самый выгодный бизнес 2010

Найвигідніший бизнес під час кризи

Якщо ти багатий, і твої активи надійно прибудовані, тоді самий вигідний бізнес під час кризи - це ніякого бізнесу; найкраща тактика - сидіти тихіше води, нижче трави і чекати змін на краще. І навпаки, якщо ти бідний, як церковна миша, і втрачати тобі нічого - лови момент. Коли інші вичікують, ти можеш опинитися на гребені і осідлати найвигідніший бізнес, про який раніше не міг і мріяти.
Нам часто заперечують опоненти з маленьких містечок, що відкрити свій бізнес у великому місті набагато простіше, ніж організувати малий бізнес на селі чи якомусь селищі. Так ось, подібні заперечення - лише жалюгідна спроба виправдати власну лінь! Маленьке місто - це не якийсь-то там безлюдний острів, відрізаний від решти світу. Навпаки, дуже часто нові товари для малого бізнесу зароджуються саме в маленьких містечках. Там готові ідеї для малого бізнесу вирощується, як в інкубаторах з тепличними умовами. І справді, умови - ідеальні для будь-якого міні виробництва: копійчана оренда, дармова робоча сила і повна відсутність конкуренції. Трохи зміцнівши, вигідний бізнес в маленькому місті, як правило, швидко вибирається за межі «родового гнізда» і успішно вступає в боротьбу з суперниками з довколишніх більших міст. Так що, ідеї малого бизнесу в Росии з'являються у великих містах, а ось реалізуються частенько саме в дрібних. Інша справа - питання практичного спрямування, типу як зайнятися малим бізнесом або як розвинути малий бізнес в маленькому містечку. Але цю тему ми вже обговорювали в рамках статті Власний бізнес в маленькому місті. Тому, ймовірно, не варто повторюватися.

Після невеликого відступу повертаємося до основної теми нашої статті - який бізнес вигідний в умовах поточної кризи? Треба сказати, що криза у нас дуже дивний і виборчий; він носить переважно психологічний характер, хоча і серйозно змінив структуру деяких ринків. Цікаве спостереження: зараз відкрити міні бизнес новий набагато простіше, ніж переорієнтувати підкосила старий. З іншого боку, все логічно. Який вигідний бизнес в Росии пережив потрясіння без особливого збитку для себе? Очевидно той, який, по-перше, був орієнтований на зовнішній ринок збуту. По-друге, вигідний бізнес зараз спирається на вітчизняну сировину і товари нееластичного попиту. Втім, попит на «товари для багатих», після невеликої струси, також почав відновлюватися. А от бізнес, який був вигідним до кризи в сфері виробництва товарів середньої цінової групи, постраждав більше за всіх інших. І це потрібно враховувати, плануючи зараз почати вигідний бізнес або намагаючись знайти нові ринкові ніші для вже існуючого бізнесу.

Візьмемо, приміром, область будівництва та оздоблення. Якщо вірити пресі і телебаченню, то там все не просто погано, а дуже погано: будівництва заморожені, будівельні компанії закриваються, виробництво будматеріалів падає. Однак реальна картинка виглядає трохи інакше - види вигідного бизнесу просто помінялися позиціями: так, малоповерхове будівництво навіть додало обертів на тлі законсервованих фінансовозавісімих багатоповерхівок, а виробники будматеріалів стримали апетити і знизили роздуті ціни до прийнятних - і знову запрацювали на повну силу. На риках малого бізнесу теж помітні знакові зміни. Торгові спекулянти розоряються або йдуть у виробництво - вигідний бізнес у кризу вимагає оптимізації цін та впровадження нових ефективних технологій управління. А малі виробництва оздоблювальних матеріалів - зміщують акценти. Ще зовсім недавно найвигідніші види бізнесу в області декоративних бетонів були пов'язані з масовим виробництвом однотипної тротуарної плитки, бруківки, парканів. Тепер про це можна забути - потрібна глибока диверсифікація продукції під потреби конкретних груп покупців; саме вони зараз визначають - яким бізнесом вигідно займатися, а яким ні. До кризи, найбільш далекоглядні тротуарщікі не тільки «рубали капусту» на масовій продукції, але й не забували промацувати нові ринкові ніші, попутно формуючи кістяк майбутньої клієнтури. Тепер і менш розторопні виробники поспішають надолужити згаяне і освоюють суміжні технології: штучний камінь (за результатами - вигідний бізнес 2009 року), фасадні панельні системи на основі цементу (новий вигідний бізнес), надтонка облицювальна плитка на основі модифікованих гіпсів (виключно вигідний бізнес в умовах кризи), архітектурні елементи оздоблення (вигідний бізнес у Москві). І так далі.

Так, вигідний бизнес сьогодні - той, що вміє прислухатися і пристосовуватися до численних інтересам покупця. Але така ситуація дуже корисна і для самого бизнесу. Пошук оптимального рішення стимулює до безперервного розвитку технологій виробництва і продажів. А це або вбиває, або робить сильнішими! Тому, в Росії, найвигідніший бізнес у кризу буде заснований на трьох китах: точне позиціонування, широка спеціалізація і ефективні ноу-хау.

Який найбільш вигідний бізнес з асортименту технологій Zikam Stone? Для новачків, найбільш вигідно зайнятися бізнесом з виробництва інтер'єрного штучного каменю. Цей продукт простий у виготовленні, потребує мінімальних інвестиціях і легко продається. Для професійних тротуарщіков найбільш вигідний зараз, у кризу, бізнес, пов'язаний з тонкою тротуарною плиткою. Чому такий бізнес найбільш вигідний? Тому, що чудово поєднує в собі економічні переваги зі свіжим привабливим дизайном. Втім, як і завжди, остаточну відповідь на питання «який бізнес вигідно відкрити?» Залишається за вами!

NWA - NETWORK WORLD ALLIANCE


Комментариев нет:

Отправить комментарий