суббота, 13 ноября 2010 г.

Роберт Де Ниро отримав премію "Золотий глобус"


Премія голлівудської асоціації іноземної преси "Золотий глобус" присуджена американському актору Роберту Де Ніро за видатний внесок у розвиток кіномистецтва.
Нагороду, яка присуджується щорічно з 1952 року за визначний внесок у кінематограф, 67-річний Де Ніро отримає на церемонії вручення премій "Золотий глобус", яка пройде 16 січня майбутнього року в Лос-Анджелесі.
Оголошуючи про присудження нагороди, актор Кевін Спейсі назвав Де Ниро "одним з найбільших всесвітньо визнаних акторів нашого часу".
Спейсі подчекнул, що Де Ніро, який знявся в більш ніж 70 картинах, вдалося створити "одні з найбільш незабутніх моментів на екрані".
"Він високо підняв планку для всіх акторів", - сказав Спейсі, додавши, що Де Ніро вищої нагороди американської кіноакадемії, "не боїться змінюватися як внутрішньо, так і зовні".
Голлівудська асоціація іноземної преси, що присуджує премії "Золотий глобус", також визнала заслуги де Ніро в якості режисера, продюсера і одного із засновників престижного фестивалю незалежного кіно в Трайбека у Нью-Йорку.
Нагорода за видатний внесок у кіномистецтво вручається тим, хто "зробив істотний вплив на розвиток індустрії розваг".
Попередніми одержувачами "Золотого глобуса" в цій категорії були Аль Пачино, Мартін Скорсезе і Стивен Спилберг.
На рахунку Де Ніро дві премії "Оскар", отримані ним у 1974 році за кращу чоловічу роль другого плану у фільмі "Хрещений батько-II", і в 1980-му - за кращу чоловічу роль у фільмі "Скажений бик".


Ювелирная империя: Boucheron, Chopard

У поняття «французький шик» багато складових. Однією з них по праву можна назвати творчість знаменитого на весь світ ювелірного дому «Бушерон» (Boucheron). Паризький адресу його резиденції - Вандомська площа, 26 - є визнаним центром створення прикрас, що уособлюють собою воістину королівську розкіш.Засновником ювелірного бренду став 28-річний француз Фредерік Бушерон. Він був не просто талановитим ювеліром, а людиною, чиї новаторські ідеї випередили час. Амбіційний Бушерон ставив перед собою мету підкорити світ, і він дійсно добився приголомшливого успіху. Його точкою відліку став 1858 рік, коли розпочав роботу бутик Palais Royal. Основи бренду закладалися протягом двох десятиліть. Бушерон оправляли діаманти в золото і сталь, широко використовував у створенні прикрас східні мотиви, об'єднував в одному виробі раніше не поєднується. Гран-Прі за кольє на Паризькій виставці розкоші Word Fair стало визнанням його заслуг вимогливою і розпещеної публікою. Пізніше бутік змінив адресу на Вандомську площа, а до числа його впливових клієнтів додалися царствені особи.Син Фредеріка, Луї Бушерон, що прийняв у 1902 р. після смерті батька сімейний бізнес, вивів його на нові рубежі. Він був талановитий не менше, а крім того, відрізнявся відмінною діловою хваткою. Завдяки йому відкрилися британське і американське відділення «Бушерон», а ювелірне справа стала широко використовувати новий спосіб обробки металу та огранювання дорогоцінних каменів. У 1930 р. Луї довірили провести безпрецедентний захід - оцінити скарбницю іранського шаха.Естафету під назвою «сімейний бізнес Boucheron» в 1937 р. підхопили онуки засновника і ввели в моду золото в його численних різновидах. Прикраси бренду стали уособлювати винятковий суспільний статус і бездоганний стиль їх власників. У 1988 р. ювелірний будинок став активно працювати над парфумом.Зірка «Бушерон», в 2008 р. відзначив 150-річний ювілей випуском фешенебельній колекції, і сьогодні сяє високо і яскраво.Якщо ж говорити про історію годинного та ювелірного дому «Шопар» («Шопард», Chopard), то спочатку був годинник. Саме їх виготовленням прославився годинниковий майстер Луї Улісс Шопар. Щоправда, його популярність його майстерні, відкритої в 1860 р., спочатку не виходила за межі швейцарської села Сонвілье, де він жив. Однак статус першого хлопця на селі не влаштовував Шопара, і в 1920 р. він переїхав до Женеви. Його рівень майстерності чудово характеризує той факт, що Швейцарська залізниця зробила Шопара головним постачальником годин. Фабрика, яка виробляє дорогі ексклюзивні моделі, працювала справно і день у день множила славу не тільки Луї Улісса, але і його нащадків.Проте у 1963 р. «Шопар» опинився на межі загибелі. З одного боку, на ринок зробило сильне вплив поява японських кварцових годин, а з іншого - з `ясувалося, що 80-річному правнуку засновника Полю Андре Шопар нікому передати сімейну справу: його сини відмовилися в цьому брати участь. Світ міг би і не побачити ні чудових годин, ні настільки ж чудових ювелірних виробів, якщо б «Шопар» не взяв у свої руки німецький підприємець і годинникар Карл Шойфеле. З тих пір всі досягнення будинку пов'язані з цим прізвищем. У той час на ринку було повно годинникових компаній, а ніша виробництва ювелірних годин залишалася порожньою. Її поспішив зайняти «Шопар», і на світ з'явилися дивні екземпляри, одночасно функціональні і розкішні.Однак не тільки годинниками здобув собі славу швейцарський бренд. Завдяки залученню до справи Кароліни Шойфеле, дочці Карла, «Шопар» розпочав випуск ювелірні прикраси, і сьогодні їх виробляється стільки ж, скільки і годин. Візитною карткою «Шопар» є використання технології т.зв. плаваючих діамантів, удостоєної престижних професійних нагород. До діамантам всіх кольорів майстри ювелірного дому живлять особливі почуття.
У цьому році «Шопар» відсвяткує 150 років з дня заснування. Компанія зустрічає ювілей чудової анималистической колекцією з 150 золотих прикрас.Створення ювелірних прикрас від «Шопар» сьогодні переживає епоху справжнього розквіту.



Naomi Campbell и Pierre Lang

Swarovski - чарівне сяйво кристалів

Як тільки естети і інші цінителі прекрасного дізналися про ці дивовижні кристалах, тут же почалася справжня лихоманка. І дійсно, було чому дивуватися.Сваровські перетворювали кришталь в кристали, які за силою оптичного ефекту і блиску практично не поступалися діамантам. Технологія Сваровські дозволила створювати найдивовижніші у світі рукотворні подоби діамантів. І, що найголовніше, робити це в такій кількості, що небо в алмазах вже готове було з приказки перетвориться на сяючу і разом з цим неймовірну реальність. 
А починалося все більш ніж скромно. Даніель Сваровскі, в той час колишній всього лише не особливо талановитим склярем, несподівано відкрив у собі талант конструктора. І тоді його дітищем став верстат, що дозволяє автоматично гранувати кристали кришталю. Тоді Даніель Сваровскі ще не знав усіх можливостей цієї технології, тому вирішив просто зайнятися випуском імітацій дорогоцінних каменів. І в 1895 році в одній з тисяч сіл Тіроля в Ваттенс на тлі альпійських видів та незайманої природи заробила крихітна фабрика. 
Але, по-справжньому переворотним для Сваровські став 1911 рік. Справа в тому, що в цьому році Даніелю Сваровські нарешті пощастило здійснити головну свою мрію - нарешті розробити метод варіння абсолютно прозорого кришталю.Адже навіть з урахуванням всього технічного потенціалу людства на той момент, ця технологія ще залишалася невідомою. Але, на жаль, а може бути, й на щастя, цей секрет Сваровські поки що не вдалося відкрити нікому. І таємниця виробництва настільки чарівно сяючих кристалів і ювелірних виробів з ними продовжує залишатися лише долею знаменитого на весь світ сімейства. 
Хоча, треба сказати, що деякі секрети Сваровські все ж відомі широкому загалу. Справа в тому, що саме цей виробник має технологію дозволяє створювати кристали з 14 гранями. Що дає можливість значно збільшувати блиск кристала за рахунок більшої кількості заломлень променя. Але, крім цього, кристали Сваровскі відрізняються ще й тим, що їх грані мають різний розмір - а саме 7 вузьких і 7 ширше. За рахунок чого досягається ще більший ефект сяйва.
Ще один секрет Swarovski - це додавання в масу кришталю оксиду свинцю до 32% маси. У той час, як звичайні штучні кристали містять лише 24%. До того ж завдяки винятковій ретельності шліфування, а також суворому контролю якості - до споживача потрапляють виключно ідеальні кристали - без сколів і замутнений. Саме з цієї причини вироби Swarovski так досконалі. 
Так що слава, яка побічні всім цим нововведенням в кінці кінців принесла свої плоди, і ось вже зірки світової величини жадають доповнити своє сяйво таємничим рукотворним блиском Swarovski. Коко Шанель, Тіна Тернер і навіть сам неповторний Майкл Джексон воліли одягатися в костюми і прикраси Swarovski. Навіть всесвітньо відома парія і королева протесту Вів'єн Вествуд не уникла цієї долі - стати ще однією перлиною у короні слави «склярів» Swarovski. Всесвітню популярність здобув її костюм, виконаний в піратському антуражі, на якому малюнки канатів були викладені якраз цими розкішними кристалами. Потім настала черга підкорити серце Діора і Кардена, які також не змогли встояти перед досконалістю кришталю. І своєю славою ще більше зміцнили й без того зростаючий престиж компанії зі світовою популярністю., Довіривши цим кристалам прикрашати свої дивовижні творіння - розкішні вечірні та весільні сукні. 
Але і на цьому історія перемог Сваровскі не закінчується. Так як у 1950-му році була розроблена технологія, що дозволяє створювати такі ж досконалі кристали, але при цьому ще й надавати їм різнокольорові відтінки, або взагалі примушувати світитися всіма барвами веселки. Хоча, це винахід було зроблено вже не самим Даніелем. Але, тим не менш, він має приводів пишається тільки ще більше. Адже це дивне відкриття зробив його онук, проявивши себе як справжній Swarovski. Так що тепер у шанувальників сяйва цих коштовностей з'явиться ще більше аргументів на користь того, щоб купувати вироби саме цього виробника.

Pierre Lang использует кристаллы  Swarovski.

Naomi Campbell и Pierre Lang

Престижні ювелірні бренди (Harry Winston, Bvlgari, Tiffany & Co, Cartier, Mikimoto)

Як правило, до престижних ювелірним брендам відносять Булгарі, Картьє, Шанель, Шопар, Ван Кліф і ще, ще, ще ...
Звичайно, багато колекцій ювелірних виробів цих великих фірм у свій час були видатними.
Не можна забути колекції Шопар - «Кашмір», «Танк», «Пушкін», «Хеппі Дайеменд», «Дитячу» та інше ...
АЛЕ!
Не забувайте, що у всіх цих фірм сотні фірмових магазинів та ще велика кількість торгових дилерів, а це означає, що всі ці, нібито, унікальні вироби виробляються тисячами і десятками тисяч!
Виробництво в подібних обсягах при розумній собівартості можливо тільки в країнах Південно-Східної Азії!
Контроль якості залишається найвимогливіших і якість бездоганно, але не тіште себе надією на ексклюзивність Вашого прикраси.
Треба відзначити, що у виробах цих компаній, в більшості своїй, використовуються дрібні камені для збереження доступних цін.
У дійсності, ексклюзивні вироби, з унікальними камінням роблять фірми зовсім з іншими назвами, відомими вузькому колу покупців дорогоцінностей.

Кожен рік у Базелі, Нью-Йорку, Бангкоку, Гонконгу, Сінгапурі, Вінченцо та кількох інших містах проходять Всесвітні Ювелірні Виставки.
Якщо подивитися перелік учасників за багато років, то багато фірм будуть повторюватися з десятиліття в десятиліття.
Ось вони і є Справжні Світові Бренди.
Купити їх вироби дуже складно.
Наприклад, одна італійська фірма виробляє в місяць тільки вісім кілограмів ювелірних ланцюгів. Начебто зовсім незначну кількість в цьому сегменті ювелірних виробів. Дивує ціна за один грам - 80-т доларів. Цілком пристойна виручка - 640 000 доларів на місяць. Працює на виробництві п'ять осіб.Головне. Ці ланцюги практично не можна купити. У світі всього п'ять доларів.Росії було відмовлено.
Гроші виявилися не вирішальним фактором.

Концепція. 

Великий успіх на ювелірному світовому мега ринку вкрай утруднений для новачків, що бажають увійти в цей привабливий бізнес.
 
Головна проблема для новачка ювелірного ринку полягає у створенні бренду, який визначається як система ідентифікаторів товару, що дозволяють зв'язати його з очікуваннями цільової групи споживачів.Саме успішне вирішення цього завдання дозволяє забезпечити необхідний рівень продажів і відповідну норму прибутку.Створення ювелірного бренду не визначається безпосередньо ні кількістю вкладених у проект коштів, ні залученням нових технологій та дизайнерських рішень.Це найбільшою мірою креативна інформаційне завдання і вирішується вона спеціальними методами.
 
«Маркетингові константи» ювелірних брендів.
 
Що принципово відрізняє бренд Bvlgari від Cartier або, наприклад, Tiffany від Harry Winston?Видатне якість?Застосування самих кращих матеріалів?Майстерність ювелірів?Виключно виразний оригінальний дизайн?Вірність традиціям?Сучасні технології?Очевидно, що всім перерахованим критеріям в рівній мірі задовольняє продукція практично будь-якої відповідальної фірми.Неможливо сказати, що виріб від Cartier поступається виробу Harry Winston за майстерністю ювеліра або якості діамантів.Таким чином, всі перераховані критерії - це такі собі «маркетингові константи» обов'язково присутні в інформаційно-рекламних потоках маркетологів та іміджмейкерів великого числа компаній.Сьогодні за допомогою тільки таких «констант» ефективний бренд сконструювати не можна з цілком об'єктивних причин.Якщо ще 50 - 100 років тому мало сенс говорити про які-небудь фірмових секрети ювелірної майстерності, то сучасні технології дозволяють «розшифрувати» новий сплав, або спосіб огранювання, або систему кріплення і т.п. протягом декількох годин.
 
Оригінальний дизайн колекції залишається таким лише до появи бижутерия на сторінках каталогів і на Інтернет-сайтах.Технологічна складність або нові технології в ювелірній справі - досить умовне поняття.
 
У силу ряду обмежень, що накладаються в тому числі антропометричними характеристиками, ювелірні технології досить примітивні в порівнянні, наприклад, із сучасною мікроелектронікою.Навіть найсучасніше і складне ювелірне обладнання відносно дешево, доступно і зрозуміло в експлуатаціїЩо, до речі, дозволяє масово виробляти якісні підробки продукції відомих брендів.Варто звернути увагу, що володарі потужних ювелірних брендів останнім часом не розкривають інформації про місце виробництва своєї серійної продукції, що дозволяє припустити дрейф виробництва в напрямку Південно-Східної Азії.Показово, що сьогодні навіть у найбільш технологічно складному секторі ювелірної промисловості - годинному, спостерігається тотальна уніфікація - механізми для практично всіх відомих годинникових брендів виготовляють лише три фірми: Miyota, Seiko і Eta.Сьогодні у ювелірних будинків у принципі не може бути ніяких «довгоживучих» оригінальних технологічних і дизайнерських «ноу-хау» - конкуренти здатні відтворювати будь-які вдалі новинки буквально в момент їх появи на світ.Таким чином, побудова ювелірного бренду з опорою на стандартні «маркетингові константи» сьогодні немає сенсу, більш кращих і значить конкурентоспроможних - «якості», «майстерності», «дизайну» ніж у Cartier і інших лідерів ринку домогтися пріктіческі неможливо.Таким чином, ефективність бренду від якості, дизайну, матеріалу залежить незначно.
 
 

«Історичні» бренди.
 
За рейтингом Luxury Institute (Нью-Йорк) лідерами світового ювелірного ринку в 2009 році, втім як і в попередні роки, були Harry Winston - 1-е місце, Tiffany & Co.і Cartier - розділили 2-е місце, Mikimoto - 3-е місце. У число кращих також увійшли Bvlgari, Carrera & Carrera, Van Cleef & Arpels, Gucci, Chanel, Chopard.Що вигідно відрізняє цих переможців від інших учасників ринку? Бездоганна якість і т.п. «Константи» як вже говорилося є другорядними ..
 
Якщо проаналізувати рекламно-інформаційні матеріали, поширювані маркетологами згаданих компаній, стає очевидно, що найбільш характерною і «цінного» його складовою є «Історія Сімейної Фірми».А саме:
 

Harry Winston
 «Історія Будинку Harry Winston - це історія трьох поколінь ювелірів.Батько Гарі - Джейкоб Уінстон - відкрив ювелірний магазин в Манхеттені в 1890 році. З ім'ям Harry Winston пов'язано рекордну кількість найбільших діамантів серед коли-небудь належали колекціонерам, королівським сім'ям і навіть державам. Саме в гранувальних майстерень Harry Winston народилися знамениті діаманти "Джонкер", "Варгас", "Зірка Сьєрра-Леоне" і "Тейлор-Бартон".Саме Гаррі Вінстон перший в 1947 році прикрасив кінозірок блискучими діамантами: з тих пір ні одна церемонія вручення премії "Оскар" не обходиться без чудових прикрас з клеймом "Harry Winston".Своє сторіччя в 1990 році Будинок Harry Winston зазначив з істинно королівським розмахом, представивши тіару "Centennial Tiara", прикрашену сім'ю діамантами загальною вагою 100 карат:"100 карат на честь 100 років";
 

Tiffany & Co 
«У 1837 році уродженці Нової Англії, шкільні друзі Чарльз Тіффані і Джон Янг, переїхали в Нью-Йорк.У заможних батьків вони зайняли 500 доларів і на Бродвеї відкрили крамницю антикваріату і біжутерії під назвою Tiffany & Young.Як про ювелірної компанії Tiffany & Young про заговорили в 1851 році - саме тоді її срібні вироби отримують світове визнання.Але воістину зоряний час фірми настав через 10 років: під час інавгурації президента США Авраама Лінкольна його дружина надягає перловий гарнітур від Tiffany.А ще через кілька років на міжнародній ювелірній виставці в Парижі Tiffany & Co стає першою американською фірмою, що отримала нагороду за свої вироби ... »;
 
  

Cartier 
У 1847 році в комерційному регістрі про засновника фірми - Луї Франсуа Картьє було записано: "виробляє ювелірні вироби, різні модні прикраси, новинки" ... Багато канонічні речі Cartier були створені на замовлення знаменитих сучасників. Так було з годинником Santos, придуманими 103 роки тому дляодного з головних денді епохи Альбера Сантос-Дюмона ...У 1933 році для герцогині Віндзорської була створена унікальна платинова брошка «Пантера», прикрашена діамантовим pave з «плямами» з чорного оніксу ... »;
 
  

Mikimoto 
«Мікімото народився в 1858 році в японському містечку ТВБВ в сім'ї торговця локшиною.Його шлях до перловому престолу почався в 1888 році, коли Мікімото зацікавився знаменитим місцевим продуктом - перлами Ізі.Сто десять років тому, в 1893 році Мікімото отримав свою першу культивовану перлину.У 1927 році під час поїздки по США та Європі Мікімото відвідав винахідника Томаса Едісона.Подарувавши знаменитому американцеві свою перлину, він почув слова, що пролунали вищою похвалою з вуст людини, на своєму досвіді пізнав ціну багатьох відкриттів: «Це не культивовані, а натуральні перли. Є дві речі, які не можна отримати в моїй лабораторії - діамант і перли! »...Одне з найбільш вражаючих сполучень - злиття перлів і діамантів. Ювелірам Mikimoto належить патент «імплантації» діамантів у «перлове тіло». Сяйво діамантів як не можна краще підкреслює природну красу перлів ».Отже, різнокольорові вигадливі казки з герцогинями, дружинами президентів, голлівудськими актрисами, великими вченими і щиглі, жебраком походженням і блискучим успіхом - у тимчасовому інтервалі 100 - 150 років.
 
Тексти такого роду, у величезних кількостях безперервно поширювані в глянцевих «гламурних» журналах, на відповідних сайтах в Інтернеті, в «стильних» передачах ТБ і т.д. аж ніяк не є безкорисливим творчістю якихось шанувальників - літописців ювелірних фірм, але являють собою ретельно сконструйований контент, що становить інформаційну основу бренду, на яку навішуються традиційні «маркетингові константи».На прикладі першої десятки ринку можна стверджувати, що потужність ювелірного бренду є прямою функцією його «Історії».Зрозуміло, справжня історія в даному випадку всього лише «сировина», постійно потребує обробці, доповнення та розвитку з урахуванням трендів ринку і комунікаційних мереж.Ні «Історії Сімейної Фірми» - немає бренду.Ця обставина і пояснює численні невдачі неофітів ювелірного ринку. Можна купити найдосконаліші технології і скопіювати вдалий дизайн (або навіть створити оригінальний), але без «Історії» ювелірний виріб залишається безликим, отже, не конкурентоспроможним, оскільки для формування відповідного рекламно-інформаційного потоку (а це - основний інструмент на цьому ринку) просто немає бази.А «Історія» в даному випадку створюється засобами і методами нічого спільного з власне ювелірним ринком не мають і саме відсутність розуміння цієї обставини призводить до невдач.
В цілому слід визнати, що абсолютними лідерами ринку сьогодні є «історичні» бренди, маркетингові моделі яких припускають управління інформаційним потоком, що базується на "Історії Сімейної Фірми», безперервно адаптується до реалій ринку.

Престижні ювелірні бренди (Harry Winston, Tiffany & Co,, Cartier, Mikimoto)


Naomi Campbell и Pierre Lang

Перший комп'ютер Apple пустять з молотка

На аукціоні Christie `s виставлений на продаж комп'ютер Apple I, пише The New York Times.
Це перший персональний комп'ютер, що випускався американською компанією Apple. Він виготовлявся в 1976-77 року і за цей час було зібрано близько 200 комп'ютерів.
Організатори аукціону планують виручити за лот від 160 до 240 тисяч доларів. На сайті Christie `s зазначено, що виставлений на аукціон комп'ютер був зібраний особисто одним із засновників Apple Стівом Возняком (Steve Wozniak).
Комплектація Apple I, виставленого на аукціоні, включає три накопичувачі, 8 кілобайт оперативної пам'яті, а також мікропроцесор MOS 6502, що працює з частотою 1 мегагерц.
Відзначимо, що Apple I надійшов у продаж в США в липні 1976 року за ціною 666,66 долара. З урахуванням інфляції в грошах 2010 року його вартість становить 2560 доларів. У 1977 році на зміну Apple I прийшла модель Apple II.

Facebook представить власний поштовий сервіс 15 листопада

Соціальна мережа Facebook представить власний сервіс електронної пошти 15 листопада. Про це пише техноблог TechCrunch із посиланням на анонімні джерела.
У цей день у Сан-Франциско пройде прес-конференція, проведе яку творець Facebook Марк Цукерберг. Офіційно тема прес-конференції поки не називається, проте, очікується, що вона буде присвячена презентації сервісу, який відомий під кодовою назвою Facebook Titan.
Очікується, що всі користувачі найбільшої в світі соціальної мережі зможуть отримати власні адреси електронної пошти, що закінчуються на@facebook.com. При цьому повідомляється, що Facebook підготував повноцінний веб-клієнт електронної пошти, який може скласти конкуренцію іншим популярних сервісів електронної пошти, у тому числі Google Mail, Microsoft Hotmail і Yahoo! Mail.
Вперше про проект Titan стало відомо в лютому 2010 року. Тоді TechCrunch писав, що користувачі Facebook отримають можливість обмінюватися повідомленнями електронної пошти за протоколами IMAP і POP. Передбачається, що доступ до поштового сервісу отримають всі користувачі Facebook, число яких по всьому світу перевищує 500 мільйонів чоловік.


Naomi Campbell и Pierre Lang

Yota виручила на російських клієнтів майже 1 млрд рублів

EBITDA в третьому кварталі 2010 року збільшилася в чотири рази в порівнянні з другим кварталом-з 42,7 млн до 175 500 000 рублів, а рентабельність по EBITDA виросла з 4,8 до 17,9%.
Про це йдеться в прес-релізі поширеному компанією в четвер (є в розпорядженні редакції).
Yota також повідомляє, що виручка за той же період виросла на 9,8% з 894 млн до 982 млн руб.
У порівнянні з другим кварталом (+16,6% до попереднього) темп зростання знизився. 


Naomi Campbell и Pierre Lang

Facebook потрібен ще один дата-центр

Найбільша соціальна мережа в світі, Facebook вибрала місце для будівництва другого дата-центру - серверне обладнання соцсервіса буде розташовуватися у Форест-Сіті (штат Північна Кароліна).
За словами представників Facebook, будівництво власних центрів обробки даних обсусловлено зростаючою аудиторією користувачів і обсягом даних в соцмережі.
Будівництво першого дата-центру Facebook, розташованого в місті Прайнвілл (штат Орегон), буде завершено наступного року. "Цей проект продовжує стратегію Facebook з переходу від орендованих центрів обробки даних до власних дата-центрам, більш рентабельним та ефективним", - цитує The New York Times Баррі Шнітт, одного з предствітелей соціальної мережі.
Будівництво дата-центру у Форест-Сіті займе близько 18 місяців, відзначив губернатор Північної Кароліни Бев Пердью. Він додав, що Facebook інвестує понад 450 мільйонів доларів на нову споруду, яка в майбутньому може розширитися.
"Facebook отримає близько 17 мільйонів доларів у місцевих субсидії та податкових пільг", - зазначив Том Джонсон, директор економічного розвитку округу Резерфорд. Він додав, що соцмережа також звільнять від сплати державних податків на все обладнання, електроенергію та будівельні матеріали.

Комп'ютер з військовими секретами продали на eBay за $ 30

Житель Великобританії, що купив на інтернет-аукціоні eBay старий ноутбук, виявив на жорсткому диску комп'ютера інформацію, що стосується операцій британських військових в Афганістані.
Про це повідомляє The Daily Mail.
На жорсткому диску, зокрема, містилися відомості про чисельність збройних сил і про розташування постів в афганському місті Гільменд, списки боєприпасів на складах та інформація про патрулях. При цьому для отримання доступу до файлів навіть не був потрібен пароль.
Вартість комп'ютера Toshiba Satellite A30 на eBay при цьому складала всього 18,87 фунта (близько 30 доларів США). Це пояснювалося тим, що машина була по суті в неробочому стані. Проте новий власник ноутбука вилучив з нього жорсткий диск і підключив накопичувач інформації до іншого комп'ютера.
"До мене відразу дійшло, що такі штуки не повинні продаватися на eBay. Стає трохи страшно, коли замислюєшся про те, що комп'ютер міг потрапити до рук будь-кому", - розповів покупець. Сам жорсткий диск він вирішив здати представникам міністерства оборони.
Було встановлено, що попереднім власником ноутбука був офіцер британських збройних сил Роберт Сагден. За його словами, він був упевнений, що ніяких відомостей на жорсткому диску не збереглося. Сагден нібито в профілактичних цілях навіть завдав комп'ютера ушкодження молотком, а потім викинув його.

Нова Call of Duty побила рекорд продажів

Прибуток від продажів шутера Call of Duty: Black Ops в перший день склала 360 мільйонів доларів. Як повідомляє Associated Press, на території Північної Америки і Великобританії гра розійшлася тиражем 5,6 мільйона копій.
Для порівняння, попередня частина Call of Duty - Modern Warfare 2 - за перший день була куплена в кількості 4700 тисяч копій і принесла видавництву Activision 310 мільйонів доларів. Глава видавництва Боббі Котик (Bobby Kotick) відзначив, що Call of Duty стала першим розважальним серіалом, який поставив рекорд з продажу два роки поспіль. Котик вважає, що з прибутку за перший тиждень Black Ops перевершить Modern Warfare 2. За п'ять днів перебування у продажу ця гра заробила 550 мільйонів доларів.
Шутер від першої особи Call of Duty: Black Ops був випущений 9 листопада 2010 року. Він є сьомою за рахунком грою в серіалі Call of Duty. Розробник Black Ops, студія Treyarch, раніше працювала над третьою і п'ятою частинами серіалу. Ще до виходу гра поставила рекорд з попереднього замовлення в мережі магазинів GameStop.
Call of Duty: Black Ops отримала високі оцінки від критиків. Рейтинг версії гри для консолі Xbox 360 на зібранні рецензій GameRankings перевищує 90 відсотків. Версії Black Ops для консолі PlayStation 3 і персональних комп'ютерів були оцінені нижче. Також Black Ops була випущена на консолях Wii і DS. Для портативної консолі Nintendo студією n-Space була створена окрема версія гри.
Сюжет Black Ops заснований на декількох епізодах "холодної війни" між СРСР І США. На початку гри головні герої, агенти Сполучених Штатів, намагаються вбити Фіделя Кастро, тільки що прийшов до влади на Кубі. Влада Куби вже висловили протест з приводу цього сегмента гри. Також події гри відбуваються під час війни у В'єтнамі і на радянській базі на Уралі.

Московські школярі проведуть 10 днів у цифровому майбутньому

17 листопада в Москві вперше стартує фестиваль "10 днів у цифровому майбутньому". Школярів та студентів чекають розіграші призів, IT-конкурси, 3D ігри, інтерактивні вікторини, лекції від провідних компаній країни та світу, змагання з робототехніки і маса приємних сюрпризів.
Як розвивалася комп'ютерна графіка від Пекмена до Аватара? Чи захоплять нанороботи світ? Що таке `сірий слиз`? Роботи `спеціального призначення` - хто вони? Коли ж настане ефект повного занурення в 3D фільми і ігри? Яким буде Інтернет майбутнього? Що таке концепція `обчислювальних хмар`? Анімована упаковка та етикетки, газети і журнали, які самостійно `освіжають` своє утримання, чи реально це? Чи зможе людина адаптуватися до життя в цифровому майбутньому?
Відповіді на всі питання школярі та студенти отримають від компаній HP, Хостинг-Центр, Dr.Web, дитячої комп'ютерної школи Softline, школи комп'ютерної графіки RealTime, журналу Світ ПК, Хакер, Залізо, Музею науки і техніки `Сфера`.

У Росії створять систему супутникового інтернету

Підготовлено проект загальноросійської системи супутникового інтернету. Відповідну ініціативу схвалила робоча група при президентської комісії з модернізації.
Про це пише "Ведомости" з посиланням на заяву Валерія Бутенко, генерального директора НДІ радіо, де і був розроблений проект.
Проект вже направлений на розгляд до адміністрації президента, уряд, а також до комісії з модернізації. При цьому робоча група запропонувала зробити оператором супутникового інтернету одну зі структур "Ростелекома".
Планується, що доступ в інтернет буде здійснюватися за допомогою супутників "Експрес-АМ5" і "Експрес-АМ6", які будуть виведені в космос в 2012 році. На будівництво цих супутників з бюджету Федерального агентства зв'язку буде виділено 6,5 мільярда рублів. Також в систему увійдуть ще два супутники, запуск яких запланований на 2014 рік. Вартість їх будівництва поки не називається.
Попередній бюджет всієї програми до 2014 року складає 23 мільярда рублів. Причому 4,6 мільярда буде виділено з держбюджету, а решту коштів планується залучити від приватних інвесторів.
До 2018 року розрахункова кількість абонентів системи становитиме 2,2 мільйона абонентів. Очікується, що в першу чергу система буде орієнтована на користувачів, які проживають у важкодоступних місцях, де невигідно розгортання дротових мереж широкосмугового доступу в Мережу. За розрахунками укладачів проекту, він повинен окупитися протягом 8-9 років після запуску.
Відзначимо, що про ініціативу щодо створення системи супутникового інтернету в Росії стало відомо у вересні 2010 року. Тоді говорилося, що абонентам буде надана можливість придбати комплект, що забезпечує доступ в інтернет на швидкості 512 кілобіт за секунду за ціною 8 тисяч рублів.

У Лондоні почали показ останнього фільму про Гаррі Поттера

У Лондоні відбулася світова прем'єра першої частини фільму "Гарі Поттер і Дари смерті". Картина знята по сьомий, завершальній книзі про юного чарівника.
Критики вважають, що касові збори нової частини фільму можуть перевищити мільярд доларів.
Десять років тому Деніел Реддкліф, Емма Уотсон і Руперт Грінт були відібрані на конкурсі героїв однієї з найуспішніших екранізацій цього століття. Сьогодні казка наближається до кінця. У цьому півфіналі, який розбитий на дві серії, вони грають за межами школи чарівників - у жорстокому світі "маглів", тобто на звичайних вулицях Лондона. Та й кіно з очевидно подорослішали акторами вийшло вже не дитячим.
"Ми прибрали захисне покривало школи Хогвартс і кинули їх у реальний світ, де їх до того ж переслідують", - розповідає режисер фільму Девід Йетс.
До фіналу історії боротьба зі злими чарівниками остаточно набула характер гостросюжетного детективу. Буквально з перших хвилин картина включає високу напругу. Спокій героям навіть не сниться.
"У мого героя незмінно тільки його ім'я, але сам він з кожним роком стає іншою людиною. Він все більш напружений, дратівливий і навіть самотній", - зазначає актор Деніел Редкліфф, виконавець ролі Гаррі Поттера.

Інвестори побоюються охолодження економіки Китаю

Азіатський фондовий ринок продемонстрували максимальне падіння за два місяці за підсумками торгів у п'ятницю, закрився у мінусі третій тиждень з останніх чотирьох.
Зведений фондовий індекс регіону MSCI Asia Pacific впав у п'ятницю на 1,4%, до 132,40 пункту. На цьому тижні індикатор втратив 1,8%.
Японський індекс Nikkei 225 знизився на 1,4%, австралійський S & P / ASX 200 - на 0,8%, гонконгський Hang Seng - на 1,9%. Китайський Shanghai Сomposite обвалився на 5,2%.
З початку року до закриття торгів 11 листопада MSCI Asia Pacifiс піднявся на 11% в порівнянні з підвищенням S & P 500 на 8,8% і Stoxx Europe 600 - на 6,9%.
Інвестори побоюються, що уряд Китаю вживатиме заходів з охолодження економіки і уповільнення інфляції, включаючи підвищення процентних ставок центральним банком, повідомляє "Інтерфакс" з посиланням на агентство Bloomberg.
"Страх перед подальшим посиленням в Китаї є основною причиною сьогоднішнього падіння в регіоні. Дані про інфляцію в Китаї дали людям привід замислитися про подальше посилення економічної політики. Інвестори нервують, тому що вони бачать для цього все більше підстав", - вважає Ті Лун з гонконгської IG Investment Ltd.
Споживчі ціни в Китаї виросли на 4,4% в жовтні в порівнянні з тим же місяцем 2009 року, основним фактором стало підвищення цін на продукти харчування.

Спрос на рідкісні метали знову росте


Папери і метали
За оцінками експертів, створюючи запаси дорогоцінних і рідкісних металів, КНР намагається регулювати курс національної валюти. І така оцінка здається цілком доречною на тлі заяви президента СБ Роберта Зелліка на цьому тижні в інтерв'ю FT про актуальність запровадження світової резервної валюти, забезпеченої золотом. За словами голови Світового банку, в рамках реформи світового валютного ринку лідери країн G-20 на саміті в ці вихідні в Сеулі повинні обговорити можливість "прийняття золота за міжнародний стандарт, на який буде орієнтуватися ринок при прогнозуванні інфляції, дефляції та рухи валют".Нагадаємо, що існуюча валютна система, закріплена Бреттон-Вудським угодою в 1971 р., була прийнята після рішення президента США Ніксона розірвати зв'язок між золотом і доларом. Президент Світового банку також відзначає, що в поверненні до взаємозв'язку між обсягом золотих запасів і курсом валюти немає нічого радикального: "цей захід цілком реальна і має практичний сенс". За його словами, "швидше за все, учасниками нової системи стануть долар, євро, ієна, фунт і юань, який рухається до глобалізації та відкритості грошових потоків".
Глава Національного банку на цьому тижні також заявив про можливе повернення до "золотого стандарту". Очевидно, що це зажадає зміни ставлення до формування золотого запасу країни, про що "ДН" раніше не раз писала, коли котирування стали підніматися з колишніх $ 280 за тройську унцію, досягши $ 400. Сьогодні, коли золоті котирування зашкалюють за позначку в $ 1400, а золоторудні активи перебувають у руках приватних власників з різних країн, говорити про різке нарощування золотого запасу не доводиться.
Нагадаємо, що Нацбанк РК відмовився від закупівлі золота у виробників через ПДВ на тлі зростання біржових котирувань. Що також говорить про невигідною для країни сформованій системі надрокористування в частині виробництва і реалізації дорогоцінних металів. Казахстан скуповував долари, щоб підтримувати курс цієї валюти. Тепер же, якщо "золотий стандарт" буде введений, важко сказати, чи варто нарощувати запас. Або зробити ставку на рідкісні метали?
Професор Інституту металургії та збагачення МОН РК Зейнеш Абішева в бесіді з кореспондентом "ДН" відзначила, що з рідкоземельних Казахстан має великі перспективи. Є також майбутнє у Росії та Естонії. На її думку, необхідність диверсифікації поставок відкриває вхід на ринок і для інших гравців. Вчений також зазначила, що держава піклується про розвиток рідкіснометалево індустрії, але в ситуації, що склалася, коли виробництво знаходиться у приватних компаній, канали проведення держполітики щодо стратегічних важливих запасів повинні удосконалюватися. У Казахстані приватні компанії діють як міжнародні гравці, які шукають те, що їм вигідно. Є попит на певний метал - працюють, немає - зупиняють або скорочують виробництво.
Раніше від металургійних комбінатів була потрібна комплексна переробка руд, тобто можливе за технологією, максимальне вилучення всіх цінних компонентів з видобувається сировини. У період зниження попиту ГМК могли накопичувати витягуваний метал в очікуванні зростання попиту. Сьогодні держава могла б створювати запаси, викуповуючи відходи і концентрати, що містять цінні метали у підприємств. Потрібні також заходи, що стимулюють до більш відповідальної розробці родовищ, комплексному використанню сировини. Така політика спонукає до розробки нових технологій по вилученню нових елементів і створення нової продукції. На думку професора, Казахстан по багатьом рідкісним металлам є єдиним виробником, і така політика була б виправданою.
Але поки державна Програма з розвитку гірничо-металургійного комплексу республіки знаходиться на стадії розгляду в уряді РК, ми не можемо говорити про намічені плани в цьому секторі. На запит "ДН" в держкомпанію "Тау-Кен Самрук" про плани створення дочірньої структури по рідкісних металів нам відповіли, що такої структури ще немає. Але компанія ставить завдання підвищення комплексного використання сировини та використання нових технологій переробки такої сировини.
У Комітеті промисловості Міністерства індустрії і нових технологій РК "ДН" пояснили, що рідкоземельні виробництво буде створюватися на базі АТ "Казатомпром". Хоча в даному випадку можна говорити лише про частину металів, які містяться в урановій сировині. Іншими напрямками, тобто попутними металами, що містяться в мідних, цинкових і інших рудах, судячи за словами заступника голови комітету Ержана Карібаева, будуть займатися виробники основних металів: Kazzink, Kazakhmys, ENRC і т.д. На наше питання він також пояснив, що Іртишський ХМЗ знаходиться на реабілітації через відсутність сировини, який завод отримував з Росії. Видобуток і переробка вольфрамових і молібденових руд на Акшатауском ГЗК економічно не вигідна для інвесторів. Що ж стосується КК СЦК, то в Усть-Каменогорську планується введення в експлуатацію мідеплавильного заводу, де з колективних концентратів буде витягатися 12 елементів.
Міражі та реалії
Як вже відомо, Казахстан з виробництва урану вийшов на перше місце в світі. НАК "Казатомпром", яка випускала 3 тис тонн, довела за останні 5-6 років обсяги виробництва до 15 тис тонн. І якщо раніше країна прагнула до цієї планки, щоб захопивши позиції на ринку сировини, увійти в сферу високих переділів і готової продукції, то сьогоднішня стратегія, на думку експертів, залишається поки невідомою. Видобуток продовжує збільшуватися, а інше поки в намірах.
Пам'ятається, у 2003 або 2004 році, після однієї з конференцій, на якій виступав колишній глава держкомпанії Мухтар Джакішев з амбітними планами, автор цих рядків написала статтю "Міражі в пустелі". У ній піддавалися сумніву плани і сенс п'ятикратного нарощування видобутку сировини. Але міражі стали дійсністю, у вчених з'явився стимул працювати над технологіями, тому що стратегія компанії була націлена на входження в спільні проекти випуску кінцевої продукції високих переділів. Були й інші плани ...

Інвестори вважають ймовірним швидкий дефолт Ірландії

Численні спроби уряду Ірландії, яку ще недавно називали "кельтським тигром", знизити напруженість навколо ситуації в борговому секторі країни не приведуть до успіху, і країна буде в кінцевому підсумку змушена оголосити дефолт.
Так вважають 51% міжнародних інвесторів, опитаних агентством Bloomberg.
На тлі спроб влади країни остаточно оформити план по економії 15 мільярдів євро бюджетних коштів, 51% респондентів вважають імовірним дефолт Ірландії, що в три рази більше результатів червневого опитування Bloomberg. При цьому 42% вважають такий сценарій малоймовірним.
У щоквартальній опитуванні Bloomberg, проведеному 8 листопада, взяли участь 1030 інвесторів, аналітиків і трейдерів.
"Ірландія оголосить дефолт протягом найближчих 18 місяців", - заявив старший віце-президент MF Global Inc. Ні Лотт (Ned Lott).
При цьому велика ймовірність дефолту, на думку інвесторів, існує тільки в Греції. Так, 71% опитаних вважають, що країна, якій вдалося навесні поточного року уникнути дефолту за рахунок підтримки з боку Євросоюзу та Міжнародного валютного фонду, все-таки буде змушена визнати себе банкрутом. У ймовірність дефолту Португалії, серйозно обтяженої боргами і викликає побоювання в експертів,, вірять 38% респондентів.
Підвищеній увазі до боргових проблем Європи призвела негативна динаміка на борговому ринку регіону, де останнім часом помітно збільшуються прибутковості держоблігацій обтяжених боргами країн ЄС, включаючи Ірландію, а також Грецію та Іспанію.
Так, спред по десятирічним ірландським держоблігацій і німецьким паперів з аналогічним терміном погашення виріс у четвер до рекордних 652 базисних пунктів. У п'ятницю прибутковість по десятирічних паперів Ірландії виросла на 31 базисний пункт - до 9,07%.
За грецькими держоблігацій спред у четвер підвищився на 20 базисних пунктів, до 917 базисних пунктів, у той час як для Іспанії аналогічний показник збільшився на 16 пунктів, до 220.
Лідери "великої двадцятки" провели в п'ятницю в Сеулі екстрені переговори по боргової кризи в Ірландії.