пятница, 1 октября 2010 г.

Вчені: Кава захищає від раку мозку.


Одні вчені вважають, що кофеїн здатний обмежувати надходження крові до мозку, завдяки чому розвиток пухлини сповільнюється, інші ж упевнені, що вся справа в антиоксидантах, які захищають клітини.  Вчені провели дослідження і прийшли до висновку, що всього одна чашка кави в день здатна попередити розвиток раку мозку ймовірність захворювання знижується на треть. Протягом восьми років медики спостерігали 500 тисяч чоловіків і жінок, щоб перевірити, який вплив надає кофе на організм. Виявилося, що щоденне вживання однієї чашки кави знижує ризик виникнення раку на 34%

Нова бізнес-модель з вирішальними можливостями NWA

Нова бізнес-модель з вирішальними можливостями NWA  Здрастуйте шановні відвідувачі мого блогу! Я хочу Вам розповісти тільки про декілька переваги побудови свого бізнесу з компанією Network World Alliance (NWA) 
Якщо Ви не новачок в мережевому бізнесі, то Ви звичайно ж знаєте, щоб досягти успіху в побудові своєї справи, потрібно не помилитися з вибором компанії, ну а якщо Ви новачок, то спочатку вивчіть ось цю сторіночку, вона Вам розповість, як потрібно вибирати МЛМ компанію для власного бізнесу. 
Отже, представляю компанію NWA! У цю компанію її засновник мультимільйонер Хельмут Спіккер вклав весь свій багаторічний досвід у побудові бізнесу і мережевому маркетингу. 
Продукція компанії відповідає всім нашим вимогам: 
1. Величезний асортимент (Більше 30000 найменувань) 
2. Прекрасний підбір саме витрачаються продуктів (косметика, парфумерія, продукти для здоров'я, різні сорти кави, прикраси та одяг, харчування і догляд для домашніх улюбленців.) Дуже важко уявити, що можна знайти людини, якій хоч одна позиція та не була б цікава. 
3. Приваблива ціна (думаю якісні німецькі джинси за 16 євро кожен захоче собі взяти, і це далеко не всі родзинки) 
4. Ексклюзивність. Компанія співпрацює з найвідомішими брендами прикрас, одягу, продуктів для здоров'я і має унікальну лінію з виробництва парфумів, яка дозволяє створювати Ваші особисті духи з тільки Вашим букетом і упаковкою і це не за нечуваними цінами, а цілком демократичним. 
5. Як сказав Гельмут Спіккер: «У нас вже є парфумерна машина з патентом, яка робить свої індивідуальні духи. Надалі, ми плануємо робити теж саме з якісною косметикою і з харчовими добавками. Я не виключаю будь-який лінійки продуктів і можу так само уявити, що у нас будуть електричні машини чи будинку, перш за все, ми хочемо показати нашим консультантам, що з NWA нове століття розпочато в безпосередньому збуті і ми ставимо відповідно нашій програмі Масштаби для всієї галузі. » 
Як бачите в цієї компанії амбітні плани і прекрасні перспективи. 
Офіційний старт компанії в Росії в 2011 році, а зараз у нас з Вами є прекрасна можливість розпочати бізнес в компанії вже з своєю командою, з 1 липня відкрита попередня реєстрація ключових партнерів компанії! 

Маркетинг план компанії є унікальним, для побудови своєї структури і для отримання своєї винагороди Вам навіть не знадобиться робити обов'язкові закупівлі продукції! Ви можете займатися виключно лише бізнесом і не купувати продукцію (хоча мені здається, досить дивно буде купувати аналогічну продукцію в магазинах в 2-3 рази дорожче, адже я не повірю, що ви не використовуєте ні однієї з позицій продукції, запропонованої компанією). 
Базовий рівень маркетинг плану (бонус до 21%) при обороті в 12000PW на старті компанії можна досягти за 3-4 місяці активної роботи, при цьому Ваш заробіток складе від: 1260 євро (12000 WP = 6000 евро * 21% = 1260 євро). 
При цьому я не кажу про автомобільні бонуси, вже з рівня 15% Ви можете стати власником новенького Opel Corsa або WV Polo, а зі статусу менеджера вже Mersedes GLK, Mersedes SLK, Audi Q5. 
Компанія не скупиться на подарунки, і я думаю, Ви не захочете упустити такий шанс. Адже не секрет, що топ лідери приходять в мережевий бізнес протягом півроку-року після старту компанії, а активне зростання компаній продовжується як правило 5 років, потім зростання сповільнюється і компанія входить у стадію зрілості. Особисто я планую до нового року оновити своє авто!

Дорога Біжутерія - Міф або Реальність

 Дорога Біжутерія - Міф Або Реальність
Історії ювелірних прикрас стільки ж років, скільки й людству. Навіть первісні жінки і чоловіки носили намисто, кільця і сережки. Спершу їх робили з дерева, каміння, ганчірок, шкір, кісток, кігтів і зубів, потім - у міру появи - з різних інших матеріалів. Змінювалися матеріали прикрас, форми і навіть суспільне значення - від демонстрації статусу та приналежності до певного роду до невід'ємної частини гардеробу, яка може приховати недоліки і підкреслити достоїнства. У сучасній картині світу ювелірні прикраси займають невід'ємне місце, пропонуючи багатий вибір різноманітних варіантів.
Але погодьтеся: все, що має настільки довгу історію, з часом обростає майже непроникним шаром міфів. І ці міфи, на жаль, заважають поглянути на річ свіжим поглядом, адаптувати її до сучасності, застосувати до власного життя без умовностей і забобонів. Це стосується і ювелірних прикрас.
 

Міф № 1: Бижутерия виглядає дешево
 
Як з'явився: Чим більш розвиненим ставало суспільство, тим очевидніше ставало розбіжність у громадському відношенні до прикрас з дорогоцінних матеріалів і недорогоцінних. Як відомо, вищу цінність являє те, що є рідкістю.Для європейської культури такою рідкістю стало золото і діаманти, тому всі прикраси, які робилися з інших матеріалів, вважалися підробкою. «Bijouterie» буквально перекладається c французької, як «підроблені коштовності».
Насправді: І біжутерія і коштовності - це прикраси, для створення яких однаково потрібно неабияке вміння і тонка ручна робота. Навіть у тих випадках, коли біжутерія лише повторювала оригінальні зразки прикрас з дорогоцінних матеріалів, майстер-ювелір копітко відтворював всі деталі, але тільки з більш доступних, дешевших матеріалів. Часом за зовнішнім виглядом вони не відрізнялися. Сьогодні біжутерія за якістю не поступається прикрас з дорогоцінних матеріалів.
 

Міф № 2: Бижутерия не може бути дорогою 

Як з'явився: Біжутерія з самого початку перебувала в опозиції до коштовностей, прагнучи бути доступною для всіх верств суспільства. Біжутерія повинна була стати масовою, щоб у людей з будь-якими, навіть самими обмеженими можливостями, з'явилася звичка носити прикраси. Щоб зробити біжутерію якомога дешевшою, у її створенні використовували ненатуральні матеріали і неякісні деталі.
Насправді: Створення біжутерії давно стало складним, високотехнологічним, і тому дорогим процесом. У ньому беруть участь професійні митці, модні дизайнери та прогресивні ювеліри. Бижутерия, створена за оригінальним дизайнерським проектом з рідкісних, нетрадиційних матеріалів (кори, скам'янілостей, насіння), часом коштує дорожче, ніж прикраси з дорогоцінних матеріалів.
 

Міф № 3: Купувати бижутерию не престижно

Як з'явився: Мерилін Монро заспівала про те, що кращі друзі дівчини - це діаманти. Весь світ підхопив цей вислів, передаючи його з покоління в покоління. У певний момент торжество масової культури і дешевих низькоякісних речей привели до бажання якимось чином виділятися з натовпу. Заполонила ринки низькоякісна і однотипна біжутерія не могла підкреслити індивідуальність, тому серед прикрас перевагу стали віддавати коштовностей.
Насправді: Біжутерія давно зайняла місце на найвідоміших модних подіумах світу і слід самим свіжим модним тенденціям. Бижутерия, на відміну від коштовностей, більш динамічний і прогресивний вид ювелірних прикрас: вона більш чутлива до нових віянь і швидко реагує на зміни. Тому серед розмаїття форм дорогою біжутерії та матеріалів, з яких вона виготовлена, кожен може підібрати унікальне, неповторне прикрасу.
Сподіваюся, ми розвіяли міфи про бижутерию, пояснивши, чому вона може бути якісною, модною і дорогою. Ніщо не стоїть на місці, адже закон життя - це рух.Неможливо рухатися вперед і досягати успіху, несучи на собі тягар минулого. Лише звільнившись від старих суспільних забобонів і склавши про все свою власну думку, можна стати по-справжньому вільним і щасливим людиною.


Naomi Campbell и Pierre Lang

Пропозиція, Яке Виробляє Фурор Серед Підприємців

Зараз в Інтернеті важко проникнути в свідомість покупця зі своїм торговим предложеніем.Только трохи пропозицій користується великим інтересом - але існують однак ісключенія.В Останнім часом серед власників підприємств великою популярністю користується пропозицію, яка починається ось саме так: "Ви потребуєте ефективного торговця? Я стану Вашим торговим представником за 165 євро на місяць. Ефект гарантований - якщо я не виконаю Ваших вимоги, повна оплата повертається ". Звучить цікаво - тому ми вирішили піти слідом за нею.
Все ясно
І вже ми всі знаємо. Мова йде про комплексну послугу, в якій застосовуються сучасні знаряддя маркетингу і перевірені, ефективні методи набуття контрагентів. Її головна мета - і обіцяний ефект - це зацікавлення пропозицією клієнта найбільшої кількості потенційних контрагентів або постачальників, що вплине на позитивні фінансові результати фірми. Як це зробити? Методів багато, а займаються ними кваліфіковані фахівці володіють багаторічним досвідом.
Незвичайна риса
Незвичайним у цій послузі є це, що обеі сторони точно зацікавлені в тому ж самому. Продавцю послуги навіть більше зацікавлений у придбанні контрагентів для покупця послуги, тому що в протилежному випадку виявиться, що фахівці 6 місяців працювали марно. Чому? Так як у випадку нестачі ефекту продавець послуги зобов'язується повернути весь сплачену покупцем суму. Покупець ніколи не хоче платити за теоретичні ефекти. Кожна фірма виробляє капіталовкладення. Ці дії зазвичай піддаються ризику вкладень і відсутності ефектів. У разі описуваної послуги цей ризик відсутній.
Гарантія та відсутність ризику
Творці послуги гарантують отже пошук нових контрагентів, зручність і зекономлені час. І ще одне - може бути найважливіше - відсутність ризику. Якщо протягом 6 місяців действования ефект буде відсутній, вся оплата повертається. Як легко помітити підприємці таким чином ризикують занадто не багато. Слід зауважити, що продавець цієї послуги - портал  це серйозна фірма з 11-річним досвідом. Існує небагато цікавих фірм, у яких є можливість похвалитися таким стажем.
Це може бути цікаве рішення для кожного з підприємців, які шукають нових контрагентів, ринків збуту і джерел постачання. Протягом 6 місяців користування послугою у нього є повний доступ до статистикам, результатами досліджень, він систематично одержує конкретні Телеадресні дані фірм з змістом питань. Нарешті покупець отримує в рапорті підведення підсумків з дій і опис їх ефектів.
І дійсно це все коштує тільки 165 євро на місяць. "Лі за цю стоіость Ви знайдете працівника, який щодня шукати для Вас клієнтів, а якщо їх не знайде поверне Вам гроші?". Проте як ми дізналися, до цих пір не виникла ситуація, в якій треба було б повернути гроші, тому що всі користувачі були задоволені послугою, а багато з них користується її вже наступного разу.
Підсумок
Не дивлячись на загадочтое пропозицію, оферт виявився серьзним торговою пропозицією, яке гарантіреут ефект і розвиток. Для багатьох це реальний випадок. Тому вже нас не дивує, що ця пропозиція користується серед підприємців великою популярністю.


Naomi Campbell и Pierre Lang

Як вибрати свій аромат парфумів?

 Як вибрати свій аромат парфумів?
Духи необхідні жінці як повітря. Їх аромат не просто доповнює її образ, але створює щось невловиме єдність і гармонійність, які роблять жінку прекрасною і бажаною. Кожна жінка хоче бути неповторною, і саме духи допомагають утвердитися, утримати на собі увагу, стати несхожою на інших. Парфюм - це живий продукт, який проявляє себе по-різному, в залежності від шкіри і навіть внутрішнього стану жінки. Щоб правильно підібрати парфуми, потрібно враховувати деякі особливості цього унікального продукту.У кожної людини існує свій індивідуальний запах. Він складається з приблизно 25 елементів речовин, в різних кількостях і співвідношеннях, що виділяються через шкіру і волосся людини. Має значення не тільки колір шкіри, волосся, особливості обміну речовин і харчування, але також темперамент, характер і навіть настрій. Свідомо ми найчастіше не помічаємо цих запахів, але на підсвідомому рівні - сприймаємо їх. Саме через це індивідуального запаху, одні й ті ж парфуми надають кожній жінці свій, неповторний аромат.Запах духів з флакона, запах, нанесений на руку, і той запах, який витає в повітрі - відрізняються один від одного. Це три різні аромату, які є якісною особливістю духів, вони немов «одягають» по-різному.Випаровування духів розвивається і в просторі і в часі. Спочатку ми відчуваємо головні яскраві ноти, після серединні, серцевинні, які й становлять основну сутність духів, і нарешті, через кілька годин приходить черга фонових нот. Саме тому запах парфумів з відкритого флакона через деякий час змінюється.Це і є підтвердженням правильно складеної композиції.Якщо ви хочете вибрати якісні та оригінальні парфуми, вам потрібно знати наступне: справжніх шедеврів не так багато. Всі вони служать ключами до серій.Парфуми, як і людина повинні мати свій характер з яскравою індивідуальністю.Сьогодні багатство і насиченість духів визначає наявність в них органічної хімії.Натуральна сировина коштує набагато дорожче штучних замінників. Наприклад, екстракт жасмину буквально дорожче золота. Аромат добрих духів насичений і стійкий. Він довго витає в повітрі, створюючи приємне нюхове відчуття. У неякісних духів відчувається «неструнко», особливо при поєднанні в композиції квіткового, фруктового і деревного ароматів. Гарні парфуми - це гармонійна, стійка й «округла» композиція. Духи потрібно пробувати! Але не більше двох - трьох видів відразу. Інакше всі аромати змішаються у вашій голові, і ви просто заплутаєтеся у виборі. Зап'ястя і ліктьові згини повинні бути вимиті водою без мила. Навіть оформлення флаконів дає загальне уявлення про духів. Упаковка та форма флакона знаходяться в гармонії з їх змістом. Починати пробувати духи потрібно з концентрованих складів (екстрактів), а не з туалетної води. Однак, з трьох запропонованих вам ароматів потрібно спочатку вибрати найлегший. Духи повинні випаровуватися гармонійно, в суворій послідовності, тому не варто протирати місце їх нанесення. Вдихаючи запах, не нахиляйтеся занадто близько: важливий саме слід від запаху. Зробіть один повільний вдих і відсуньте руку, потім знову повторіть тест. Отримавши уявлення про духів, не поспішаючи, переходите до другого. Не повертайтеся від одного аромату до іншого, інакше змішаєте відчуття. Якщо у відношенні одного з ароматів ви відчули «серцебиття» - це і є ваші парфуми.

Сумки. Останні модні тенденції.

Сумки. Останні модні тенденції.
 Сумки - це не просто предмет, який потрібен кожній жінці і дівчині, щоб мати при собі необхідні речі. Сумки виступають і як важливий аксесуар, який може доповнити образ, стати справжньою прикрасою. Які ж сумки будуть модними в наступаючому модному сезоні? По-перше, варто відзначити, що одним з головних трендів для сумок великого і середнього розміру є короткі ручки. Усі сумки модно буде носити в руці, а не на плечі. На показах багатьох дизайнерів моделі, крокуючи по подіуму несли сумки саме в руці. Сама форма великих сумок залишиться досить вільною. Будуть популярні як мішкуваті сумки, так і сумки строгих геометричних форм. Актуальними будуть сумки-валізи. Такі сумки додадуть елегантності будь-якій дівчині. Маленькі сумки - клатчі, так само залишаться модними. Багато дизайнерів, для підвищення зручності використання клатчей передбачили на них спеціальну ручку, яка буде допомагати утримувати клатч у руці.Що стосується кольору, то в новому сезоні, крім класичних і натуральних тонів, будуть модними всі руді і червоні відтінки. Можна очікувати, що на сумках з'явиться і норвезький візерунок, які можна зустріти на одязі багатьох дизайнерів. Хутро - це один з найбільш модних матеріалів для сумок в цьому сезоні. Хутряні сумки стануть справжнім трендом. Причому, який це хутро, натуральний або штучний, практично не важливо головне, ч об сумка була стильною. Можливо, активне використання штучного хутра навіть у колекціях дизайнерів світової величини пов'язано з тим, що в останні роки помітно зросла активність борців за природу і тварин.Великі або маленькі, шкіряні або хутряні - сумки були і залишаються одним з найбільш важливих аксесуарів. Головне, ну забувати про те, що сумка повинна бути і зручною.

Naomi Campbell и Pierre Lang

Хто з нас, не чув хоча б раз, про такі ювелірни марки, як Tiffany, Cartier, Bvlgari, Chopard, David Morris, Pierre Lang?

Хто з нас, не чув хоча б раз, про такі ювелірни марки, як Tiffany, Cartier, Bvlgari, Chopard, David Morris, Pierre Lang? Ці торгові бренди панують вже більше ста років ринком ювелірних виробів. Їх твори задають тон у світі високої моди, їх назви постійно на слуху, досить одного згадування цих марок і виникають асоціації з вишуканою розкішшю і витонченим стилем.Разом з тим, в останні роки, в цьому елітному колі жаданих ювелірних марок сталі з'являтися нові імена, які хоч і не купаються в славі своїх більш відомих побратимів, але вже заслужили право бути згаданими серед подають надію дизайнерів-ювелірів.До числа таких ставитися Лондонський дизайнер-ювелір Керрі Васик (Carri Vacik). Ювелірні твори цього талановитого молодого майстра підкоряють своїм високим рівнем майстерності, розмаїттям манер, широким діапазоном жанрів - використовуючи елементи стародавнього Єгипту, сочітая їх із сучасним мистецтвом, і легкою добавкою східних мотивів, Васик втілює у своїх ювелірних виробах новизну дизайну, самобутній стиль і висока якість .Дизайнер Діно Наймолодший (Dino Modolo), що заснував разом з Бенні Шабтай компанію Ді Наймолодший (Di MODOLO), вже встиг привернути увагу багатьох престижних клієнтів по всьому світу. Ювелірні вироби Ді Наймолодший тісно пов'язані з актуальними на сьогоднішній день тенденціями в ювелирном мистецтві. На сьогоднішній день ця подає великі надії компанія захоплює світовий ринок, відкриваючи свої бутики в Росії, Японії, Об'єднаних Арабських Еміратах, в той час як Європа і США вже скорилися новаторському дизайну Діно.Останні ім'я, яке стане наступним словом у світі ювелірних виробів високого класу це - Маттіа Чьєлен (Mattia Cielo). Молодий співвітчизник Діно, нещодавно представив революційну колекцію в світі ювелирного мистецтва. Його, унікальні з точки зору дизайну, ювелірні прикраси характеризуються оригінальністю творчого підходу, новизною дизайнерських рішень, і, нарешті, високою майстерністю ювелірної роботи.Після, навіть поверхневого, ознайомлення з ювелирними изделиями молодих дизайнером, ми можемо з впевненістю заявляти, що не дивлячись на нескінченне новаторство, яке відбувалося в світі ювелірних виробів впродовж сотень років, цей сяючий світ не перестає дивувати нас своїми винаходами і уявою дизайнерів.

четверг, 30 сентября 2010 г.

Аромат женщины

Серед мільйонів людей і мільярдів запахів наш ніс виділяє щось, що затверджує «Це він!». Від запаху залежить, чи знайдеться «друга половина», а відповідний парфум - просто незамінний засіб, щоб допомогти природі проявити себе. На перший погляд людина вибирає аромат інтуїтивно. Проте сам вибір чітко повідомляє про те, як людина сприймає себе і яким хоче здатися оточуючим.Здавна запахи отримували двома основними способами: дистиляцією і куди менш романтичним розчиненням в жирі. Так добували аромати квітів і фруктів.Крім того, здавна в парфуми додавали натуральні тварини компоненти: мускус, що виробляється самцями оленів, амбру - продукт життєдіяльності кашалотів, цебетін від дикої африканської кішки і кастореум від бобрів. Духи з такими компонентами допомагали стати більш плотськими і привабливими.У наш час більшість запахів - штучно синтезовані. Вони не стільки імітують аромат, приміром, фіалки, скільки передають образ цього запаху. Заміна натуральних ароматичних масел синтетичними аналогами не завжди благо.Натуральними ароматами користувалися в медичних цілях: вони захищали і від комах, і від головного болю і навіть від чуми. На жаль, штучні запахи не володіє цілющою дією.Перші відкриття заповітних флакончиків трапляються, як тільки малюк навчиться ходити і відкривати «заборонені» шухлядки. У Росії користуватися парфумами для немовлят не прийнято. Тим не менше, практично всі виробники дитячої косметики не нехтують туалетною водою для споживачів у памперсах.Дитячі духи гіпоалергенні, не містять спирту і розлиті в пластикові флакончики.
Щоб аромат був більш стійким, потрібно накладати його «шарами»: одночасно з духами користуватися однойменною гелем для душу, дезодорантом або лосьйон для тіла. Не потрібно одночасно користуватися декількома парфумами. Кожен аромат являє собою гармонійну, закінчену композицію, проте їх змішання здатне призвести до хаосу, зіпсувати запах. Щоб ненароком не заглушити або змінити аромат, не варто користуватися сильно ароматизованим лаком для волосся або аерозольним дезодорантом іншої марки. 
Намагайтеся, щоб духи були «на рівні»: не потрібно душитися з ранку посильніше, щоб до вечора запах не вивітрився. Краще завжди мати в косметичці маленький «пробник» своїх парфумів. Колір упаковки парфумів «підкаже», з яким одягом аромат краще поєднується. На думку парфумерів, образ буде яскравіше з сукнею схожого відтінку.www.NWA.in.ua

NWA – Всемирная Сеть Мирового Альянса

1. Вхід безкоштовний.

 При предзапуске можете починати попередні

запису партнерів. 
Щоб почати роботу, компанія Вам

на будинок висилає свої перші 6 каталогів випускаються

продукцій. 
Разом з доставкою це буде Вам коштувати

всього 10 евро.То є практично немає потрібних великих

вкладів для входу в компанію.Еті 10 євро нижче

собівартості самих каталогів.


2. НЕ ПОТРІБНІ постійні обов'язкові закупівлі від партнерів!

Те, що практикується у всіх МЛМ проектах. 
Тільки

перша Ваша закупівля в сумі починаючи від 1евро, вважається

достатнім, щоб стати активним партнером компанії

Network World Alliance
Далі від Вас ніколи не вимагатимуть

робити покупки. Вважаю, що компанія настільки впевнена

в собі, що розраховує на те, що Ви самі захочете робити

покупки (коли побачите ціни і види товарів, зрозумієте про що мова).


3. НІ НУЛЬОВИЙ шкали винагороди!

Згідно маркетинг плану компанії NWA, Ви, навіть як простий

покупець, починаєте мати свої перші вигоди (не рахуючи 40%-у знижку

на товари для учасників проекту). Унікальний маркетинг план компанії

Network World Alliance, в якій починаючи з першого ж євро, учасник

отримує свої перші 3%-а прибутки від товарообігу.

Тобто навіть простий споживач, який записується в систему,

тільки лише для того, щоб мати можливість купувати товари від

NWA зі знижками, після простих покупок побачить у себе на рахунку повернення коштів.


4. Асортимент продуктів компанії NWA.

1) креми на основі алое (як ніяк господар компанії сам

Helmut Spikker, творець компанії LR, знаменитий своєю високоякісною продукцією на основі алое),

2) БАДи (куплена штатівська компанія NatuRe-Vita,

3) джинсы tex4net, одяг,

4) прикраси та аксесуари (куплена знаменита компанія Pierre Lang)

5) напої (кава, чай і т.д.),

6) корм для собак, кішок і коней,

7) крему, духи і т.д,

8) новинка компанії NWA - чарівний конструктор свого власного аромату,

за допомогою якого Ви можете самі для себе створити свій особистий аромат

і навіть замовити його виробництво зі своїм ім'ям, з власним оформленням.

Косметика фирмы NWA

Складно знайти жінку, яка не користувалася б косметикою. Так як кожна дама хоче зберегти свою молодість як можна довше і виглядати якомога привабливіше. Web магазин парфумерії та косметики «NWA» - це портал, в каталогах якого будь-яка дама знайде для себе ту косметику, якої завжди користується або поліпшить свій асортимент новими косметичними розробками відомих компаній. З цього сайту важко піти без покупки, адже тут, як часто кажуть, під одним дахом зібрана косметика «Алое Вера», «Bluebox», «Microsilver».
Для того, щоб замовити косметику , не треба розшукувати в мережі майданчики з продукцією даних компаній. Інтернет магазин «NWA» у своїх розділах публікує каталоги з косметичними засобами усіх цих улюблених в нашій країні брендів. Через сайт можна купити крем , рум'яна, туш, сумку, пудру, парфуми «
Bluebox», фарбу, помаду, різноманітну продукцію «NWA» та багато чого ще.Зазирнувши на розпродаж, відвідавши інтернет магазин  , а також вивчивши каталог NWA або новинки «NETWORK WORLD ALLIANCE» завжди можна підібрати щось у подарунок дорогій людині або для себе. До того ж відразу платити не треба, а тому і боятися нічого. Оплата покупки здійснюється післяплатою, який потрібно внести, щоб отримати замовлення на пошті. До речі, чим більше підсумкова сума замовлення, тим більша знижка закладена. До того ж вся продукція NWA і так пропонується зі знижками.Web магазин NWA своїм постійним клієнтам завжди радий і з радістю прийме до їх числа нових відвідувачів, що віддають перевагу отримувати NWA поштою, замість того, щоб витрачати сили і час на відвідування торгових центрів. Купувати косметику в NWA не тільки вигідно, але й приємно!

Відкриття інтернет магазину - сучасний і зручний бізнес

Практично щодня відбувається відкриття інтернет магазину десь в мережі, а все тому, що електронна комерція дуже актуальна сьогодні. Взагалі-то створити свій магазин зможе навіть людина, не є професіоналом в економіці і програмування. Необхідність інтернет магазинів в наш час не можна заперечити. За статистикою при виборі продукції одна шоста частина аудиторії Рунета використовують інтернет як місце покупки. Виходить цілком логічно, що ми все більше і більше говоримо і пишемо про інтернет магазинах.
Відкриття інтернет магазину - це вобщем-то не складно і дуже навіть захоплююче. Придумайте тематику магазина, тобто які товари стануть там виставлятися. Конкуренція між магазинами зараз так потужна, що потрібно застосовувати дуже багато різних маркетингових технік. Та ще і магазинів з кожним днем все більше. Необхідно, щоб люди повірили Вам і зрозуміли, що більше ніде не вийде купити запропонований Вами лот, тільки в цьому випадку відкриття інтернет магазину буде осмислено. Ну і якщо Ви обмірковуєте відкриття інтернет магазини, що спеціалізуються на чомусь конкретному, виберіть вузьку і не дуже популярну тему. Виходить, таким чином люди починають вірити. Той ресурс, який продає щось спеціалізоване (наприклад, телевізори, вина, парфуми тощо), викликає асоціацію компетентності продавця, що дає розташування.
Подумайте також і про дизайн, якщо організуєте відкриття інтернет магазину.Відразу зміните що-небудь в дизайні, якщо маєте готовий движок. Для чого Ви працюєте? Кінцеві користувачі - люди, тому працювати треба для них. Складно, звичайно. Однак легких шляхів до успіху взагалі не буває, а відкриття інтернет магазину вимагає креативності, акуратності, уважності і фінансових вкладень.Зробіть клієнту приємно і він повернеться до Вас ще.

Хороші духи здатні істотно змінити побут, розуміння світу і навіть принести відчуття значущості

Жіночі духи можуть поміняти побут, сприйняття світу і навіть привнести впевненість у своїх силах. Кілька років тому в Європі була популярна теорія запахів, вона говорить, що на розуміння людей серйозно впливають запахи тіла.Звичайно, піт також буде ароматом, проте він з'являється приблизно через добу після виділення. Відомо, що кожне тіло має ледь відчутний аромат, але він природний, нейтральний, а тому зовсім не впливає на сприйняття. Звичайно ж, свій імідж в очах інших людей можна коригувати, якщо купувати хороші туалетні води та парфуми. Часто замовлення духів по інтернету може потрапити в центр уваги в будь-який момент, а тому важливо знати базові постулати успішної покупки. Аромати туалетних вод змінюють сприйняття, частина з них вельми істотно. Для вибору парфумів, туалетної води іноді клієнти звертаються за допомогою до досвідчених консультантів, які завжди допомагають при виборі.Консультант дізнається переваги в косметиці, парфумерії у замовника, дає поради відповідно до бажаних чином і вільним бюджетом. Разом з тим будь-яка подібна покупка не надасть належного результату, якщо буде придбана в магазині сумнівної якості, який іменує свій товар репліками.Таких центрів продажів дуже багато, тому що попит на репліки духів, наручних годин і навіть легкових машин завжди є. Необхідно знати, що не якісні парфуми не тільки залишать погане враження, але і можуть принести надалі сухість шкіри, інші проблеми. Звичайно, інтернет магазин парфумерії Москва - дуже затребуване більшості клієнтів, попит і пропозиція присутні завжди в сегменті.Уважно огляньте інтернет-магазин парфумерии, на сайті повинні бути зазначені дані для зворотнього зв'язку, деяка інформація про товари, асортименті, представлені всі можливі способи доставки.Природно, багатьох будуть цікавити і можливості доставки в межах Москви, а також віддалені регіони. При досить великому чеку клієнт отримує безкоштовну доставку вантажу в межах МКАД, приємні знижки, їх обсяг буде визначатися вартістю замовлення. Доставка куплених товарів у регіони Росії здійснюється поштовою службою.

Naomi Campbell и Pierre Lang

Старі помилки.


У минулих статтях ми з вами обговорювали теми про те як слід займатися особистісним розвитком працюючи в мережевому маркетінге.В Загальних ми говорили про те що потрібно, а тепер поговоримо про те що Не потрібно ... MLM. Вже багато років в індустрії всі діють за строго відпрацьованими схемами роботи з новими дістрібьюторамі.Прімерно це виглядає так: Ви укладаєте договір з MLM компанією, потім вам дають завдання показати каталог знайомим, скласти список всіх кого ви знаєте не менше 100 осіб яких у майбутньому ви запросите на зустріч де вони почують теж що і ви. Попутно ви будите роздавати каталогу незнайомим людям (вам можуть розповісти правила трьох кроків). Також вам необхідно буде відвідувати школи свого спонсора на яких вам будуть розповідати про різні схемах дубліцірованія і про цифри які на ваших очах з 1 $ будуть перетворюватися в 10 000 $ і все це буде здаватися легко здійсненним завданням. "Попрацювавши" так 3-7 місяців-це в більш-менш серйозної компанії наприклад NWA або 6-18 місяців в компанії яка тільки на словах є конкурентоспроможною вам скажуть, що ви вже напівпрофесійний сетівік і вже самі можете "навчати" людей тому що вже знаєте самі , а точніше тому що вам весь цей час розповідали. Тільки в трьох випадках з зграя бачив інші схеми роботи з новими дистриб'юторами. Упевнений, що всім вам знайомо те що я написав і не сумніваюся що саме зараз ви стаєте або вже стали "професіоналами" за даною схемою. Мої міркування і робота в МЛМ індустрії а саме в компанії NWA наштовхнули мене на думку що все це не правильно і від такого роду "навчання" зовсім мало результата.Вроде він є, але зовсім не той якого хотілося би.Конечно важко сперечатися з тим що існує вже більше 60 років і звичайно багато поставляться до того що я напишу з агрессіей.Я готовий до всього цього і тому спробую висловити свою точку зору з цього питання. По-перше, мережевий маркетинг пропагується як вільний бізнес в якому людина сама вирішує як, де і коли йому щось делать.Всем розповідають що ви самі сроете свою команду яка в майбутньому принесе вам благо стан і процвітання.Але на ділі все виявляється не так тому що молодий дистриб'ютор стає перед вибором-або він ходить на всі заходи, які проводить його спонсор (і не важливо наскільки у цей момент людина зайнята), виконує всі вимоги спонсора-або він просто ніколи не доб'ється успіхів у МЛМ. Я не в якому разі не хочу сказати що навчання не потрібно, але воно не має сенсу на початковому етапі розуміння мережевого маркетингу новим дистриб'ютором. Ми запрошуємо новачків де розповідаємо протягом 30-90 хвилин про те наскільки чудесним є бізнес в мережевому маркетингу, про те яка у нас гарна компанія, продукція, виробники, руководство.Показиваем схеми в яких за принципом дубліцірованія зростає група якої ще немає і як у майбутньому людина заробляє свій перший мілліон.Ну і звичайно ми не забуваємо розповісти яких успіхів досягла компанія і ми разом з нею. Але ж насправді все це абсолютно не цікаво тим хто прийшов на зустріч.Згадайте себе коли ви вперше прийшли на презентацію своєї компаніі.Вам хотілося дізнатися як ви зможете вирішити свої проблеми які вас привели на встречу.І я впевнений в тому, що ви не зовсім розуміли про що вам хочуть сказати малюючи ці кружечки на дошці і показуючи блакитний берег моря на якому були ваші керівники. Правильно. Ну от бачите, а тепер коли ви вже розумієте МЛМ таким який він є ви самі розповідаєте своїм новачкам теж саме що розповіли і вам.Правільно це? Адже основне наше завдання як спонсорів навчити своїх дистриб'юторів стати сильними, вольовими людьми які зможуть будувати свій бізнес не дивлячись на всі негативні фактори які будуть відбуватися з ними. Для того що б людина захотіла співпрацювати з компанією він повинен розуміти що в цій компанії допоможуть вирішити його Проблеми. щоб розповісти йому про те як ми йому можемо допомогти ми повинні дізнатися ці Проблеми. цього не відбудеться в аудиторії де присутня 5-10 осіб . Тому школи потрібно проводити тільки для тих дистриб'юторів які хоча б закрили першу кваліфікацію. А до новачків підходити індивідуально намагаючись зрозуміти прічуну приходу кожного.

Дон Файлу. Секрети успіху в млм бизнесе.

Дон Файлу (Don Failla) почав свою кар'єру в сетевом маркетинге (mlm) в 1967 році.Він розробив випробувану систему для створення великих організацій. В даний час Дон і його дружина Ненсі подорожують по всьому світу, навчаючи інших своєю системою в якості міжнародних тренерів.Їх робота «Презентація за 45 секунд» була продана мільйонами копій на багатьох мовах. Це основна частина випробуваної системи Дону.Дон і Ненсі - це успішна історія, вони насолоджуються таким способом життя, про який інші можуть тільки мріяти. Протягом 39 років вони допомагають людям побудувати свій власний успішний бізнес на дому. Дон є автором книги «Презентація за 45 секунд, яка змінить твоє життя», яка була продана тиражем більше 4 мільйонів копій на 24 мовах. Він також є продюсером різних аудіопрограм та семінарів, які навчають інших, як досягти успіху в житті. Дон і Ненсі Файлу одружені 41 рік, у них 2 синів та 5 онуків. Разом вони створили повний спектр засобів для навчання мережевого маркетингу; варто зазначити, що їм вдалося розширити за 10 років дистриб'юторську мережу від 4 до 200 000 чоловік, щомісяця в їх організацію вступають близько 3 500 нових дистриб'юторів.
Bond Simson

Создайте свою визитку

Де гроші лежать?

З давніх часів у людей було бажання мати більше грошей, щоб було їх достатня кількість для гідного життя. Існує багато способів для збільшення багатства, як легальних, так і незаконних. Як же законно заробити капітал?Розглянемо кілька варіантів.
Перший. Робота.Всі ми вчилися в школі, потім хтось пішов до вищих навчальних закладів, хтось отримувати робочі спеціальності. Після почали працювати і отримувати заробітну плату, працюючи по 8-12 годин на день. Вранці встаємо, не виспалися йдемо на роботу, працюємо, приходимо з роботи додому, домашні роботи і лягаємо спати. І так з дня на день. Працюючи на «дядька» або державу, ми отримуємо зарплату, якої вистачає лише до наступного. Проходять роки, і яке майбутнє у нас буде? Це маленька пенсія, якої буде ледь вистачати на продукти і ліки. Чому ліки? Та тому що, працюючи, ми заробляємо різні захворювання.Нам ніколи стежити за здоров'ям, ми багато працюємо, щоб заробити більше грошей, але на себе часу не вистачає. 
Другий. Лінійний бізнес.Відчайдушні люди відкривають свої компанії, підприємства, магазини, хтось торгує на ринку. Вони теж працюють, тільки на себе. Для відкриття бізнесу потрібен не малий первинний капітал. Гроші постійно в обороті. При гарній прибутку, підприємці розвивають свою компанію. Вони постійно думають про своє бізнесе.Прібиль на пряму залежить від платоспроможності покупців і від фінансової стабільності в державі. Лінійний бізнес може і вирішує фінансову проблему, але часу на себе так і не вистачає, так як треба бути постійно в курсі справ і при цьому присутній і керувати. Третій. MLM або мережевий маркетинг.Бізнес побудови своєї команди (мережі). Бізнес, за допомогою якого можна заробити хороші гроші і вільний час для себе. Гроші отримані в МЛМ, це винагорода за пропозицію користуватися товаром чи послугою. Ви пропонуєте товар або послугу, якої користуєтеся самі, іншим людям, друзям і знайомим.Вони в свою чергу, користуючись цим, пропонують своїм знайомим і так далі. У вас стоїться ціла мережа користувачів товаром. Ви вчитеся і розвиваєтеся в мережевій компанії і вчіть цього ж своїх партнерів. На першому етапі, доведеться витрачати свій час на навчання і фінанси на товар, але в подальшому, із збільшенням своєї команди, буде надходити все більше і більше грошових коштів. Вільний час можна використовувати на власний розсуд. Все залежить, тільки від самого себе.Отже, що ж ви виберете? Багато працювати і вийшовши на пенсію жити на гроші? Відкрити свою справу і постійно його вести? Або мережевий маркетинг, який дає можливість продуктивно попрацювати перший час, а потім задовольнятися своїми фінансами і розпоряджатися вільним часом?

Ось вже 25 років марка Pierre Lang ( Пьер Ланг ) означає для сотень тисяч жінок ексклюзивні ювелірні прикраси найвищої якості із серця Європи - шикарною, стильною і романтичною Австрії. Різноманіття і унікальний дизайн роблять їх чимось набагато більш значущим, ніж просто аксесуар. Pierre Lang - це відмінний спосіб самовираження в стрімко летить життя. З прикрасами Pierre Lang  Ви завжди зможете відповідати темпу життя і в той же час бути абсолютно неповторною. Змінюється двічі на рік колекція - це ще один доказ того, що ми тримаємо руку на пульсі моди. 
Якщо у Вас гарний смак, високі вимоги до якості і Ви надаєте велике значення індивідуальності, то П'єр Ланг створює свої творіння і для Вас! 
Просто відкрийте дверцята та поринути в наш світ. Упевнені, що Ви отримаєте багато радості від спілкування з
Pierre Lang і відчуєте дивну енергетику цих прикрас! 
Унікальний дизайн
Pierre Lang
Кожна прикраса
Pierre Lang створюється цілою командою дизайнерів і запатентовано Женевським міжнародним патентним бюро. Всі права на виготовлення захищені і таким чином гарантується унікальність вироби. 
Незвичайний дизайн - це головна передумова до екстраординарної результату.На початку створення будь-якого прикраси П'єр Ланг варто в першу чергу наснагу творця і віяння співзвучних часу напрямів світової моди. 
День за днем на папері втілюються десятки нових ідей. Багато сотні ескізів місяцями виходять з-під пера художників-дизайнерів. З більш ніж тисячі кольорових ескізів зрештою вибираються найкращі. Потім геніальна ідея виростає в ретельно продуману і вивірену концепцію. Тільки в тому випадку, коли в прикрасі відточена кожна деталь, воно стає справжнім. 
Висока якість готових виробів гарантується безкомпромісно високими вимогами до бездоганності процесу на всіх без винятку етапах роботи - від дизайну до кінцевого контролю якості. 
Не викликають алергії! 
П'єр Ланг використовує виключно матеріали, які не викликають алергічних реакцій. Те, що прикраси гарантовано не викликають алергії на нікель, з 1992 року є офіційно визнаним фактом. 
80% ручної роботи 
Навряд чи якесь інше виріб сучасної індустрії прикрас виготовляється з таким високим відсотком ручної роботи. Кожна прикраса проходить через десятки дбайливих рук, перш ніж стає радує око готовим виробом. Матовий ефект в прикрасах досягається шляхом ручної обробки поверхні металу, перш ніж на нього наноситься шар золота або родію. 
Високоякісне нанесення золота і родію 
Позолота і родірованіе мають величезне значення в сучасній індустрії прикрас.Прикраси П'єр Ланг проходять процеси золочення і родінірованія в одній із самих іменитих та досвідчених фабрик Європи. Гальванічні процеси управляються електронною системою, яка гарантує рівномірне і якісне нанесення золота і родію. 
Трохи історії 
Історія прикрас П'єр Ланг йде корінням в шістдесяті роки 20 століття, а точніше в 1961 рік, коли два брати-австрійця на прізвище Андерсен заснували невелику фабрику з виробництва прикрас для оптової торгівлі. 
1984: сім'я Андерсен створює фірму П'єр Ланг і починає працювати над власною системою збуту. 
1987: з основою підприємств у Німеччині
Pierre Lang здійснює свій перший серйозний прорив в Європі. 
1990-1994: П'єр Ланг завойовує Швейцарію, Італію, Англію, Люксембург та Францію. 
2002: П'єр Ланг вперше представляє срібну лінію прикрас - срібло 925 проби - і це стало справді новим словом в дизайні дорогоцінних металів. 
2003-2004: П'єр Ланг продовжує завойовувати Європу - створює представництва в Бельгії та Іспанії. 
2006: створення представництва в Ірландії і початок руху в Східну Європу.