суббота, 13 ноября 2010 г.

Престижні ювелірні бренди (Harry Winston, Bvlgari, Tiffany & Co, Cartier, Mikimoto)

Як правило, до престижних ювелірним брендам відносять Булгарі, Картьє, Шанель, Шопар, Ван Кліф і ще, ще, ще ...
Звичайно, багато колекцій ювелірних виробів цих великих фірм у свій час були видатними.
Не можна забути колекції Шопар - «Кашмір», «Танк», «Пушкін», «Хеппі Дайеменд», «Дитячу» та інше ...
АЛЕ!
Не забувайте, що у всіх цих фірм сотні фірмових магазинів та ще велика кількість торгових дилерів, а це означає, що всі ці, нібито, унікальні вироби виробляються тисячами і десятками тисяч!
Виробництво в подібних обсягах при розумній собівартості можливо тільки в країнах Південно-Східної Азії!
Контроль якості залишається найвимогливіших і якість бездоганно, але не тіште себе надією на ексклюзивність Вашого прикраси.
Треба відзначити, що у виробах цих компаній, в більшості своїй, використовуються дрібні камені для збереження доступних цін.
У дійсності, ексклюзивні вироби, з унікальними камінням роблять фірми зовсім з іншими назвами, відомими вузькому колу покупців дорогоцінностей.

Кожен рік у Базелі, Нью-Йорку, Бангкоку, Гонконгу, Сінгапурі, Вінченцо та кількох інших містах проходять Всесвітні Ювелірні Виставки.
Якщо подивитися перелік учасників за багато років, то багато фірм будуть повторюватися з десятиліття в десятиліття.
Ось вони і є Справжні Світові Бренди.
Купити їх вироби дуже складно.
Наприклад, одна італійська фірма виробляє в місяць тільки вісім кілограмів ювелірних ланцюгів. Начебто зовсім незначну кількість в цьому сегменті ювелірних виробів. Дивує ціна за один грам - 80-т доларів. Цілком пристойна виручка - 640 000 доларів на місяць. Працює на виробництві п'ять осіб.Головне. Ці ланцюги практично не можна купити. У світі всього п'ять доларів.Росії було відмовлено.
Гроші виявилися не вирішальним фактором.

Концепція. 

Великий успіх на ювелірному світовому мега ринку вкрай утруднений для новачків, що бажають увійти в цей привабливий бізнес.
 
Головна проблема для новачка ювелірного ринку полягає у створенні бренду, який визначається як система ідентифікаторів товару, що дозволяють зв'язати його з очікуваннями цільової групи споживачів.Саме успішне вирішення цього завдання дозволяє забезпечити необхідний рівень продажів і відповідну норму прибутку.Створення ювелірного бренду не визначається безпосередньо ні кількістю вкладених у проект коштів, ні залученням нових технологій та дизайнерських рішень.Це найбільшою мірою креативна інформаційне завдання і вирішується вона спеціальними методами.
 
«Маркетингові константи» ювелірних брендів.
 
Що принципово відрізняє бренд Bvlgari від Cartier або, наприклад, Tiffany від Harry Winston?Видатне якість?Застосування самих кращих матеріалів?Майстерність ювелірів?Виключно виразний оригінальний дизайн?Вірність традиціям?Сучасні технології?Очевидно, що всім перерахованим критеріям в рівній мірі задовольняє продукція практично будь-якої відповідальної фірми.Неможливо сказати, що виріб від Cartier поступається виробу Harry Winston за майстерністю ювеліра або якості діамантів.Таким чином, всі перераховані критерії - це такі собі «маркетингові константи» обов'язково присутні в інформаційно-рекламних потоках маркетологів та іміджмейкерів великого числа компаній.Сьогодні за допомогою тільки таких «констант» ефективний бренд сконструювати не можна з цілком об'єктивних причин.Якщо ще 50 - 100 років тому мало сенс говорити про які-небудь фірмових секрети ювелірної майстерності, то сучасні технології дозволяють «розшифрувати» новий сплав, або спосіб огранювання, або систему кріплення і т.п. протягом декількох годин.
 
Оригінальний дизайн колекції залишається таким лише до появи бижутерия на сторінках каталогів і на Інтернет-сайтах.Технологічна складність або нові технології в ювелірній справі - досить умовне поняття.
 
У силу ряду обмежень, що накладаються в тому числі антропометричними характеристиками, ювелірні технології досить примітивні в порівнянні, наприклад, із сучасною мікроелектронікою.Навіть найсучасніше і складне ювелірне обладнання відносно дешево, доступно і зрозуміло в експлуатаціїЩо, до речі, дозволяє масово виробляти якісні підробки продукції відомих брендів.Варто звернути увагу, що володарі потужних ювелірних брендів останнім часом не розкривають інформації про місце виробництва своєї серійної продукції, що дозволяє припустити дрейф виробництва в напрямку Південно-Східної Азії.Показово, що сьогодні навіть у найбільш технологічно складному секторі ювелірної промисловості - годинному, спостерігається тотальна уніфікація - механізми для практично всіх відомих годинникових брендів виготовляють лише три фірми: Miyota, Seiko і Eta.Сьогодні у ювелірних будинків у принципі не може бути ніяких «довгоживучих» оригінальних технологічних і дизайнерських «ноу-хау» - конкуренти здатні відтворювати будь-які вдалі новинки буквально в момент їх появи на світ.Таким чином, побудова ювелірного бренду з опорою на стандартні «маркетингові константи» сьогодні немає сенсу, більш кращих і значить конкурентоспроможних - «якості», «майстерності», «дизайну» ніж у Cartier і інших лідерів ринку домогтися пріктіческі неможливо.Таким чином, ефективність бренду від якості, дизайну, матеріалу залежить незначно.
 
 

«Історичні» бренди.
 
За рейтингом Luxury Institute (Нью-Йорк) лідерами світового ювелірного ринку в 2009 році, втім як і в попередні роки, були Harry Winston - 1-е місце, Tiffany & Co.і Cartier - розділили 2-е місце, Mikimoto - 3-е місце. У число кращих також увійшли Bvlgari, Carrera & Carrera, Van Cleef & Arpels, Gucci, Chanel, Chopard.Що вигідно відрізняє цих переможців від інших учасників ринку? Бездоганна якість і т.п. «Константи» як вже говорилося є другорядними ..
 
Якщо проаналізувати рекламно-інформаційні матеріали, поширювані маркетологами згаданих компаній, стає очевидно, що найбільш характерною і «цінного» його складовою є «Історія Сімейної Фірми».А саме:
 

Harry Winston
 «Історія Будинку Harry Winston - це історія трьох поколінь ювелірів.Батько Гарі - Джейкоб Уінстон - відкрив ювелірний магазин в Манхеттені в 1890 році. З ім'ям Harry Winston пов'язано рекордну кількість найбільших діамантів серед коли-небудь належали колекціонерам, королівським сім'ям і навіть державам. Саме в гранувальних майстерень Harry Winston народилися знамениті діаманти "Джонкер", "Варгас", "Зірка Сьєрра-Леоне" і "Тейлор-Бартон".Саме Гаррі Вінстон перший в 1947 році прикрасив кінозірок блискучими діамантами: з тих пір ні одна церемонія вручення премії "Оскар" не обходиться без чудових прикрас з клеймом "Harry Winston".Своє сторіччя в 1990 році Будинок Harry Winston зазначив з істинно королівським розмахом, представивши тіару "Centennial Tiara", прикрашену сім'ю діамантами загальною вагою 100 карат:"100 карат на честь 100 років";
 

Tiffany & Co 
«У 1837 році уродженці Нової Англії, шкільні друзі Чарльз Тіффані і Джон Янг, переїхали в Нью-Йорк.У заможних батьків вони зайняли 500 доларів і на Бродвеї відкрили крамницю антикваріату і біжутерії під назвою Tiffany & Young.Як про ювелірної компанії Tiffany & Young про заговорили в 1851 році - саме тоді її срібні вироби отримують світове визнання.Але воістину зоряний час фірми настав через 10 років: під час інавгурації президента США Авраама Лінкольна його дружина надягає перловий гарнітур від Tiffany.А ще через кілька років на міжнародній ювелірній виставці в Парижі Tiffany & Co стає першою американською фірмою, що отримала нагороду за свої вироби ... »;
 
  

Cartier 
У 1847 році в комерційному регістрі про засновника фірми - Луї Франсуа Картьє було записано: "виробляє ювелірні вироби, різні модні прикраси, новинки" ... Багато канонічні речі Cartier були створені на замовлення знаменитих сучасників. Так було з годинником Santos, придуманими 103 роки тому дляодного з головних денді епохи Альбера Сантос-Дюмона ...У 1933 році для герцогині Віндзорської була створена унікальна платинова брошка «Пантера», прикрашена діамантовим pave з «плямами» з чорного оніксу ... »;
 
  

Mikimoto 
«Мікімото народився в 1858 році в японському містечку ТВБВ в сім'ї торговця локшиною.Його шлях до перловому престолу почався в 1888 році, коли Мікімото зацікавився знаменитим місцевим продуктом - перлами Ізі.Сто десять років тому, в 1893 році Мікімото отримав свою першу культивовану перлину.У 1927 році під час поїздки по США та Європі Мікімото відвідав винахідника Томаса Едісона.Подарувавши знаменитому американцеві свою перлину, він почув слова, що пролунали вищою похвалою з вуст людини, на своєму досвіді пізнав ціну багатьох відкриттів: «Це не культивовані, а натуральні перли. Є дві речі, які не можна отримати в моїй лабораторії - діамант і перли! »...Одне з найбільш вражаючих сполучень - злиття перлів і діамантів. Ювелірам Mikimoto належить патент «імплантації» діамантів у «перлове тіло». Сяйво діамантів як не можна краще підкреслює природну красу перлів ».Отже, різнокольорові вигадливі казки з герцогинями, дружинами президентів, голлівудськими актрисами, великими вченими і щиглі, жебраком походженням і блискучим успіхом - у тимчасовому інтервалі 100 - 150 років.
 
Тексти такого роду, у величезних кількостях безперервно поширювані в глянцевих «гламурних» журналах, на відповідних сайтах в Інтернеті, в «стильних» передачах ТБ і т.д. аж ніяк не є безкорисливим творчістю якихось шанувальників - літописців ювелірних фірм, але являють собою ретельно сконструйований контент, що становить інформаційну основу бренду, на яку навішуються традиційні «маркетингові константи».На прикладі першої десятки ринку можна стверджувати, що потужність ювелірного бренду є прямою функцією його «Історії».Зрозуміло, справжня історія в даному випадку всього лише «сировина», постійно потребує обробці, доповнення та розвитку з урахуванням трендів ринку і комунікаційних мереж.Ні «Історії Сімейної Фірми» - немає бренду.Ця обставина і пояснює численні невдачі неофітів ювелірного ринку. Можна купити найдосконаліші технології і скопіювати вдалий дизайн (або навіть створити оригінальний), але без «Історії» ювелірний виріб залишається безликим, отже, не конкурентоспроможним, оскільки для формування відповідного рекламно-інформаційного потоку (а це - основний інструмент на цьому ринку) просто немає бази.А «Історія» в даному випадку створюється засобами і методами нічого спільного з власне ювелірним ринком не мають і саме відсутність розуміння цієї обставини призводить до невдач.
В цілому слід визнати, що абсолютними лідерами ринку сьогодні є «історичні» бренди, маркетингові моделі яких припускають управління інформаційним потоком, що базується на "Історії Сімейної Фірми», безперервно адаптується до реалій ринку.

Престижні ювелірні бренди (Harry Winston, Tiffany & Co,, Cartier, Mikimoto)


Naomi Campbell и Pierre Lang

Комментариев нет:

Отправить комментарий