пятница, 10 декабря 2010 г.

Турист. Анджелина Джоли в новом фильме. Турист 2010 трилер HD


Турист 2010
 В кінці лютого почалися зйомки романтичного трилера «ТУРИСТ» (The TOURIST) від німецького режисера Флоріана Хенкеля. З самого початку на головні ролі затвердили Шарліз Терон і Тома Круза, але потім щось у них не склалося, почалися якісь розбіжності. У підсумку на роль головного героя фільму - Френка затвердили Джонні Деппа, а на роль його партнерки по фільму - Еліз запросили Анджелину Джоли. Зйомки «ТУРИСТА» проходили в Парижі та Венеції. Сценарій для фільму створювався колективом, не менш відомим, ніж актори: Джуліан Феллоуз, Крістофер Маккуорі і Джеффрі Начманофф. А продюсером фільму став володар «Оскара» Грем Кінг. За сюжетом Френк - простий американський турист, який їде в подорож по Європі. У Венеції він знайомиться з чарівною брюнеткою Еліз. Дуже скоро це випадкове знайомство переростає в бурхливий роман. І ось тут Френк не зрозумілим чином опиняється в самому центрі міжнародної інтриги. Інтерпол примушує Френка виконати роль «підсадної качки» і з його допомогою спробувати зловити небезпечного злочинця, який у недавньому часу вважався коханцем Еліз. А Еліз, як виявилося, була теж агентом Інтерполу. Френка тепер приймають за кримінального авторитета. Загалом хвацько закручений сюжет, світові знаменитості в головних ролях, мільйонний бюджет-все це говорить про те, що фільм буде захоплюючим. До речі, світова прем'єра фільму «ТУРИСТ» вже відбулася в Нью-Йорку, увечері 6 грудня. Фільм глядачам представили самі виконавці головних ролей - Джонни Депп і Анджеліна Джолі. На прем'єру фільму Джонні Депп прийшов один, а Анджелина Джоли прийшла зі своїм чоловіком Бредом Піттом. Ця пара до цих пір вважається однією з найкрасивіших. Так само на прем'єру прийшли Брук Шилдс, Пол Бреттані, Дженніфер Коннеллі, Габурі Сідібе, Ашанті та інші. У широкий світовий прокат кінострічка «ТУРИСТ» виходить 10 грудня, а в українських кінотеатрах на початку нового року.

Турист 2010 трилер HD



фильм Турист 2010

воскресенье, 5 декабря 2010 г.

Визитки продвигают ваш бизнес сами



Це візитка канадської фірми Broke Bike Alley, яка займається ремонтом велосипедів. Таку візитку не викинеш. Навпаки, будеш носити її собою кожен день (якщо часто їздиш на велосипеді). Нею можна підкрутити колесо, виміряти відстань (до 3 дюймів) і навіть відкрити пляшку.
 Ось більш простий варіант візитки: невеликі надрізи дозволяють зробити з плоскою візитки симпатичний диванчик (рекламується магазин меблевої фурнітури):
 А можна навіть і не робити окремі візитки. Просто завдати свою міні-рекламу на відповідний товар. Як це зробив собачий тренер (він надрукував свої координати на собачих хрустяшках):


NWA - NETWORK WORLD ALLIANCE


Выгодный бизнес в кризис или как сохранить свой бизнес в кризис.

Выгодный бизнес в кризис

 

Єдино можливою мірою для того, щоб осилити криза для більшості людей вважається ідея відкриття власного бізнесу. І можете не сумніватися, бизнес у кризу цілком реальний. Для цього лише треба ретельно вивчити потреби потенційних покупців і лише після цього вибрати те, що для вас імпонує. Так, наприклад, тротуарна плитка на сьогоднішній день користується великим попитом у що намагаються зробити чудові пішохідні лінії біля своїх володінь і майданчиків для вигулу тварин.


У інгрідеенти тротуарної плитки входять тільки лише екологічно чисті складові. У її створенні присутні глина, вода і вогонь. При застосуванні плитки з'являється можливість виробляти вимощення майданчиків і доріжок різноманітних форм і розмірів. Ототожнюючи її з спорідненими матеріалами для мощення, на тротуарну плитку потрібно набагато менше витрат, а тому вона є більш доступною за своєю вартістю для людей із середнім прожитковим мінімумом.Цей факт є великою прерогативою на користь використання плитки перед іншими матеріалами, оскільки рівень достатку людей нашої країни зовсім низький. Порівнюючи укладання плиткового покриття із суцільним асфальтобетонним покриттям потрібно врахувати ряд переваг використання тротуарної плитки:
"Поверхні плиткового покриття не спостерігається скупчення калюж;
"Тротуарна плитка відмінно піддається зняттю, для проведення різноманітних робіт і знову укласти на місце;
"Влітку плиткове покриття нагрівається набагато повільніше;
"Декоративний бетон дозволить виробляти різноманітні частини присадибної дизайну.
У нинішній час можна з упевненістю говорити про те, що тротуарна плитка завоювала серця пересічного покупця і архітекторів. І її придбання безперервно зростає, а значить і виробництво плитки - це вигідний бізнес. Завдяки вдосконаленим способам виготовлення плиткового покриття її, можливо, робити не тільки для промислових цілей, а також і для простих покупців. Малої ціни обладнання для тротуарної плитки зовсім просто поставити на невеликій площі, наприклад, можна прилаштувати для цього гараж. Спираючись на досвід потрібно не сумніватися в тому, що окупність такого обладнання відбувається приблизно за 2 місяці.
У сучасному суспільстві динамічність виробництва занадто значущою, так само як і вміння прогинатися під змінюються тенденції. Нетипові пластикові форми плитка тротуарна дають можливість кожному бажаючому зробити вибір на користь найбільш відповідної йому конфігурації, застосування барвників для бетону та найбільш відповідний колір плитки.
Для більш тривалого терміну експлуатації під час процесу укладання плитки необхідно застосовувати упрочнитель бетону. Проникнувши через верхній шар бетону, несприятливі складові здатні привести до появи тріщин, а також стати причиною його деструкції. Професійний матеріал топінг за рахунок проникнення на поверхню бетонної конструкції зливається з ним воєдино.
Таким чином, якщо використовувати для укладання плитки хороший бетон із великим ступенем морозостійкості, топінг, то можна підтримувати розмову про те, що така тротуарна плитка витримає значні навантаження і буде мати величезний термін експлуатації.

NWA - NETWORK WORLD ALLIANCE

Самый выгодный бизнес 2010

Найвигідніший бизнес під час кризи

Якщо ти багатий, і твої активи надійно прибудовані, тоді самий вигідний бізнес під час кризи - це ніякого бізнесу; найкраща тактика - сидіти тихіше води, нижче трави і чекати змін на краще. І навпаки, якщо ти бідний, як церковна миша, і втрачати тобі нічого - лови момент. Коли інші вичікують, ти можеш опинитися на гребені і осідлати найвигідніший бізнес, про який раніше не міг і мріяти.
Нам часто заперечують опоненти з маленьких містечок, що відкрити свій бізнес у великому місті набагато простіше, ніж організувати малий бізнес на селі чи якомусь селищі. Так ось, подібні заперечення - лише жалюгідна спроба виправдати власну лінь! Маленьке місто - це не якийсь-то там безлюдний острів, відрізаний від решти світу. Навпаки, дуже часто нові товари для малого бізнесу зароджуються саме в маленьких містечках. Там готові ідеї для малого бізнесу вирощується, як в інкубаторах з тепличними умовами. І справді, умови - ідеальні для будь-якого міні виробництва: копійчана оренда, дармова робоча сила і повна відсутність конкуренції. Трохи зміцнівши, вигідний бізнес в маленькому місті, як правило, швидко вибирається за межі «родового гнізда» і успішно вступає в боротьбу з суперниками з довколишніх більших міст. Так що, ідеї малого бизнесу в Росии з'являються у великих містах, а ось реалізуються частенько саме в дрібних. Інша справа - питання практичного спрямування, типу як зайнятися малим бізнесом або як розвинути малий бізнес в маленькому містечку. Але цю тему ми вже обговорювали в рамках статті Власний бізнес в маленькому місті. Тому, ймовірно, не варто повторюватися.

Після невеликого відступу повертаємося до основної теми нашої статті - який бізнес вигідний в умовах поточної кризи? Треба сказати, що криза у нас дуже дивний і виборчий; він носить переважно психологічний характер, хоча і серйозно змінив структуру деяких ринків. Цікаве спостереження: зараз відкрити міні бизнес новий набагато простіше, ніж переорієнтувати підкосила старий. З іншого боку, все логічно. Який вигідний бизнес в Росии пережив потрясіння без особливого збитку для себе? Очевидно той, який, по-перше, був орієнтований на зовнішній ринок збуту. По-друге, вигідний бізнес зараз спирається на вітчизняну сировину і товари нееластичного попиту. Втім, попит на «товари для багатих», після невеликої струси, також почав відновлюватися. А от бізнес, який був вигідним до кризи в сфері виробництва товарів середньої цінової групи, постраждав більше за всіх інших. І це потрібно враховувати, плануючи зараз почати вигідний бізнес або намагаючись знайти нові ринкові ніші для вже існуючого бізнесу.

Візьмемо, приміром, область будівництва та оздоблення. Якщо вірити пресі і телебаченню, то там все не просто погано, а дуже погано: будівництва заморожені, будівельні компанії закриваються, виробництво будматеріалів падає. Однак реальна картинка виглядає трохи інакше - види вигідного бизнесу просто помінялися позиціями: так, малоповерхове будівництво навіть додало обертів на тлі законсервованих фінансовозавісімих багатоповерхівок, а виробники будматеріалів стримали апетити і знизили роздуті ціни до прийнятних - і знову запрацювали на повну силу. На риках малого бізнесу теж помітні знакові зміни. Торгові спекулянти розоряються або йдуть у виробництво - вигідний бізнес у кризу вимагає оптимізації цін та впровадження нових ефективних технологій управління. А малі виробництва оздоблювальних матеріалів - зміщують акценти. Ще зовсім недавно найвигідніші види бізнесу в області декоративних бетонів були пов'язані з масовим виробництвом однотипної тротуарної плитки, бруківки, парканів. Тепер про це можна забути - потрібна глибока диверсифікація продукції під потреби конкретних груп покупців; саме вони зараз визначають - яким бізнесом вигідно займатися, а яким ні. До кризи, найбільш далекоглядні тротуарщікі не тільки «рубали капусту» на масовій продукції, але й не забували промацувати нові ринкові ніші, попутно формуючи кістяк майбутньої клієнтури. Тепер і менш розторопні виробники поспішають надолужити згаяне і освоюють суміжні технології: штучний камінь (за результатами - вигідний бізнес 2009 року), фасадні панельні системи на основі цементу (новий вигідний бізнес), надтонка облицювальна плитка на основі модифікованих гіпсів (виключно вигідний бізнес в умовах кризи), архітектурні елементи оздоблення (вигідний бізнес у Москві). І так далі.

Так, вигідний бизнес сьогодні - той, що вміє прислухатися і пристосовуватися до численних інтересам покупця. Але така ситуація дуже корисна і для самого бизнесу. Пошук оптимального рішення стимулює до безперервного розвитку технологій виробництва і продажів. А це або вбиває, або робить сильнішими! Тому, в Росії, найвигідніший бізнес у кризу буде заснований на трьох китах: точне позиціонування, широка спеціалізація і ефективні ноу-хау.

Який найбільш вигідний бізнес з асортименту технологій Zikam Stone? Для новачків, найбільш вигідно зайнятися бізнесом з виробництва інтер'єрного штучного каменю. Цей продукт простий у виготовленні, потребує мінімальних інвестиціях і легко продається. Для професійних тротуарщіков найбільш вигідний зараз, у кризу, бізнес, пов'язаний з тонкою тротуарною плиткою. Чому такий бізнес найбільш вигідний? Тому, що чудово поєднує в собі економічні переваги зі свіжим привабливим дизайном. Втім, як і завжди, остаточну відповідь на питання «який бізнес вигідно відкрити?» Залишається за вами!

NWA - NETWORK WORLD ALLIANCE