четверг, 30 сентября 2010 г.

Індивідуальні БАДи від інститут Prof Wirth

 Сьогодні я не буду в черговий раз розповідати про користь біологічно активних добавок для нашого здоров'я. Кожен з нас, хто піклується про своє здоров'я, знає, що за нашої екології ми не одержуємо з їжі всі необхідні нашому організму вітаміни. І для того, щоб заповнити їх дефіцит ми приймаємо БАДи.
Уявіть, що ви йдете в аптеку і спробуйте знайти там комплекс тільки з тих вітамінів, які вам потрібні, а не купити готовий стандартний вітамінний комплекс або купу баночок з різними вітамінами. Скажете це неможливо? Навпаки, компанія Network World Alliance піклується про наше здоров'я і дає нам таку можливість!
Компанія інститут Prof Wirth, яка увійшла до складу NWA з 1-го вересня 2010 року, розробила програму з правильного харчування, яка підбирається під кожного конкретного людини. Вам необхідно заповнити анкету, вказати ваші дані - вік, зріст, вага, і відповісти на прості запитання про себе.
І через деякий час вам додому доставляють красиву баночку, на якому написані ваші ім'я та прізвище, і яка містить той набір життєво важливих біологічно активних добавок, які необхідні особисто вам.
Уся сировина натуральне, не містить хімічних консервантів, має високу біологічну доступність. Професійними дієтологами ведеться суворий контроль за якістю продукції інституту Prof Wirth. Вся продукція має сертифікати за стандартом GMP, що вказує нам на найвищу чистоту продукції.

Комментариев нет:

Отправить комментарий