четверг, 30 сентября 2010 г.

Старі помилки.


У минулих статтях ми з вами обговорювали теми про те як слід займатися особистісним розвитком працюючи в мережевому маркетінге.В Загальних ми говорили про те що потрібно, а тепер поговоримо про те що Не потрібно ... MLM. Вже багато років в індустрії всі діють за строго відпрацьованими схемами роботи з новими дістрібьюторамі.Прімерно це виглядає так: Ви укладаєте договір з MLM компанією, потім вам дають завдання показати каталог знайомим, скласти список всіх кого ви знаєте не менше 100 осіб яких у майбутньому ви запросите на зустріч де вони почують теж що і ви. Попутно ви будите роздавати каталогу незнайомим людям (вам можуть розповісти правила трьох кроків). Також вам необхідно буде відвідувати школи свого спонсора на яких вам будуть розповідати про різні схемах дубліцірованія і про цифри які на ваших очах з 1 $ будуть перетворюватися в 10 000 $ і все це буде здаватися легко здійсненним завданням. "Попрацювавши" так 3-7 місяців-це в більш-менш серйозної компанії наприклад NWA або 6-18 місяців в компанії яка тільки на словах є конкурентоспроможною вам скажуть, що ви вже напівпрофесійний сетівік і вже самі можете "навчати" людей тому що вже знаєте самі , а точніше тому що вам весь цей час розповідали. Тільки в трьох випадках з зграя бачив інші схеми роботи з новими дистриб'юторами. Упевнений, що всім вам знайомо те що я написав і не сумніваюся що саме зараз ви стаєте або вже стали "професіоналами" за даною схемою. Мої міркування і робота в МЛМ індустрії а саме в компанії NWA наштовхнули мене на думку що все це не правильно і від такого роду "навчання" зовсім мало результата.Вроде він є, але зовсім не той якого хотілося би.Конечно важко сперечатися з тим що існує вже більше 60 років і звичайно багато поставляться до того що я напишу з агрессіей.Я готовий до всього цього і тому спробую висловити свою точку зору з цього питання. По-перше, мережевий маркетинг пропагується як вільний бізнес в якому людина сама вирішує як, де і коли йому щось делать.Всем розповідають що ви самі сроете свою команду яка в майбутньому принесе вам благо стан і процвітання.Але на ділі все виявляється не так тому що молодий дистриб'ютор стає перед вибором-або він ходить на всі заходи, які проводить його спонсор (і не важливо наскільки у цей момент людина зайнята), виконує всі вимоги спонсора-або він просто ніколи не доб'ється успіхів у МЛМ. Я не в якому разі не хочу сказати що навчання не потрібно, але воно не має сенсу на початковому етапі розуміння мережевого маркетингу новим дистриб'ютором. Ми запрошуємо новачків де розповідаємо протягом 30-90 хвилин про те наскільки чудесним є бізнес в мережевому маркетингу, про те яка у нас гарна компанія, продукція, виробники, руководство.Показиваем схеми в яких за принципом дубліцірованія зростає група якої ще немає і як у майбутньому людина заробляє свій перший мілліон.Ну і звичайно ми не забуваємо розповісти яких успіхів досягла компанія і ми разом з нею. Але ж насправді все це абсолютно не цікаво тим хто прийшов на зустріч.Згадайте себе коли ви вперше прийшли на презентацію своєї компаніі.Вам хотілося дізнатися як ви зможете вирішити свої проблеми які вас привели на встречу.І я впевнений в тому, що ви не зовсім розуміли про що вам хочуть сказати малюючи ці кружечки на дошці і показуючи блакитний берег моря на якому були ваші керівники. Правильно. Ну от бачите, а тепер коли ви вже розумієте МЛМ таким який він є ви самі розповідаєте своїм новачкам теж саме що розповіли і вам.Правільно це? Адже основне наше завдання як спонсорів навчити своїх дистриб'юторів стати сильними, вольовими людьми які зможуть будувати свій бізнес не дивлячись на всі негативні фактори які будуть відбуватися з ними. Для того що б людина захотіла співпрацювати з компанією він повинен розуміти що в цій компанії допоможуть вирішити його Проблеми. щоб розповісти йому про те як ми йому можемо допомогти ми повинні дізнатися ці Проблеми. цього не відбудеться в аудиторії де присутня 5-10 осіб . Тому школи потрібно проводити тільки для тих дистриб'юторів які хоча б закрили першу кваліфікацію. А до новачків підходити індивідуально намагаючись зрозуміти прічуну приходу кожного.

Комментариев нет:

Отправить комментарий