вторник, 21 декабря 2010 г.

Здоровье как личное предприятие. Будем работать над собой


Улюблений спосіб уникати хоч якихось змін - починати нове життя з понеділка чи з першого числа нового місяця, року, століття ... Цей спосіб розв'язує нам руки в нашому «тут і зараз» «відірватися наостанок». Та вже, відриватися - це ми дуууже добре вміємо.Як на Великий піст дотримуватися тільки Масляну та Великдень. А постити - ні.Тут у нас тисячі виправдань. Така ж тисяча, як відкладати своє нове життя: «Ні, сьогодні - точно ні!»
Чим грандіознішими мета, ніж важче результат, якого ми хочемо домогтися, тим важче нам зважитися почати. Так от, може, все-таки спробувати саме на процесі свою увагу сфокусувати? Саме на ланцюжку своїх кроків, кроків, стрибків на місці, пауз, зупинок, відходів тому, втікання, уникнення? Причому саме з усвідомленням того, що всі ці танці - саме ваші вибори? Так, під впливом обставин. Так, у різних життєвих контекстах. Але ваші. Так само, як мети. Так само, як думки і почуття. Так само, як це життя.
І тоді знову повертаємося до питання: що ви саме зараз і тут для себе робите?Що вибираєте? Як живете? І що ви - зараз і тут - можете зробити для себе доброго?
Так що запрошую вас саме трудитися. Поступово набуваючи іншу чутливість.Розставляючи інші пріоритети. Повільно, але вірно змінюючи свої харчові звички. Повертаючи свого тіла те, в чому воно справді і щодня потребує: руху, гнучкість, повноту відчуттів замість повноти черевця.
Давайте прямо зараз і спробуємо?
У вас є очікування від того, як зміниться ваше життя в молодшим, оздоровитися, легкому тілі? Яка ви станете? Можете зараз це проговорити, а краще - записати? Наприклад, так:
Я стану посміхатися.
Я стану подобатися собі. І іншим людям теж.
Чоловіки почнуть звертати на мене увагу.
Я стану носити більш привабливий одяг.
Я стану сама більш привабливою.
Я стану більш рухомий, легкою.
Я стану веселою.
Моє життя стане яскравішим.
А тепер скажіть ці твердження в теперішньому часі. Дуже повільно.Прислухаючись до своїх реакцій на них. Зверніть увагу, що буде особливо важко сказати. Наприклад: «Чоловіки звертають на мене увагу». Або «Я - приваблива!»
Якщо в цих місцях ви відчуваєте напругу - добре. Зараз ви виявили, від чого ваш зайву вагу вас захищає і як намагається підтримати. А зараз випишіть те, що йде легко, в теперішньому часі - наприклад, такий список:
Я посміхаюся - собі, людям, життя.
Я собі подобаюся. І іншим людям теж.
Я рухлива, легка.
Я - весела.
Моє життя - яскрава.
А тепер сядьте зручніше, максимально розслабте тіло і промовите про себе на спокійному повільному диханні те, що вийшло у вас в теперішньому часі. Краще всього, щоб слова вплелися гармонійно в такт вашого дихання. Спостерігайте, що відбувається з тілом і з вашим настроєм.
Вітаю! Тут і зараз ви зробили перший крок до змін. Ви - справжня! І це звучить гордо!З чим вітаю? Зараз поясню. У кожного з нас є образ себе. Свого тіла. Своїх можливостей і здібностей. Він - у нашої цільової аудиторії - як правило, є зліпком з наших невдоволень собою, критичного ставлення до своєї зовнішності, малоприємних відчуттів себе. Якщо б це було по-іншому, впевнена, ваше самовідчуття шептало б вам практично щодня, що ви - розумниця, красуня, чудесніца-Кудесниця. І навряд чи б до вас причепилася ця на сьогодні набридла гірше гіркої редьки нав'язлива тяга до їжі.
Так що ви зараз попрацювали над зміною свого ставлення до себе. З почином вас! Якщо буде настрій і бажання періодично це про себе промовляти, знову-таки з комфортної тілу пози, буде просто «супер»!
Звичайно, у вас може виникнути сильне опір таке собі говорити. І ви зараз говорите: «Немає в мене віри в те, що кажу!» Добре. Це цілком зрозуміло. Тоді спочатку говорите собі: «Хочу стати ...» А завершуйте завжди все-таки саме твердженнями в теперішньому часі. Вода камінь точить ...
Ми ще обговоримо різні форми підтримки свого бажання жити у здоровому, легкому, рухливому тілі та укорінення почуття своєї особистісної цінності та гідності. Але всі вони будуть саме вашими.
І зміни, очікування яких прикрашають ваше «сьогодні», це ваша праця і зусилля «тут і зараз».

1 комментарий:

  1. Я порекомендую будь-кого, хто шукає кредит для бізнесу, містеру Бенджаміну, який допоміг мені позику на чотири мільйони доларів США для запуску мого бізнесу, і це було швидко. При отриманні позики у них було дивно, наскільки легко їм було працювати. безпечний. Це, безумовно, був позитивним досвідом. Уникайте сюди шахраїв і зв’яжіться з містером Бенджаміном Он. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. якщо ви шукаєте кредит для бізнесу.

    ОтветитьУдалить