суббота, 13 ноября 2010 г.

Ювелирная империя: Boucheron, Chopard

У поняття «французький шик» багато складових. Однією з них по праву можна назвати творчість знаменитого на весь світ ювелірного дому «Бушерон» (Boucheron). Паризький адресу його резиденції - Вандомська площа, 26 - є визнаним центром створення прикрас, що уособлюють собою воістину королівську розкіш.Засновником ювелірного бренду став 28-річний француз Фредерік Бушерон. Він був не просто талановитим ювеліром, а людиною, чиї новаторські ідеї випередили час. Амбіційний Бушерон ставив перед собою мету підкорити світ, і він дійсно добився приголомшливого успіху. Його точкою відліку став 1858 рік, коли розпочав роботу бутик Palais Royal. Основи бренду закладалися протягом двох десятиліть. Бушерон оправляли діаманти в золото і сталь, широко використовував у створенні прикрас східні мотиви, об'єднував в одному виробі раніше не поєднується. Гран-Прі за кольє на Паризькій виставці розкоші Word Fair стало визнанням його заслуг вимогливою і розпещеної публікою. Пізніше бутік змінив адресу на Вандомську площа, а до числа його впливових клієнтів додалися царствені особи.Син Фредеріка, Луї Бушерон, що прийняв у 1902 р. після смерті батька сімейний бізнес, вивів його на нові рубежі. Він був талановитий не менше, а крім того, відрізнявся відмінною діловою хваткою. Завдяки йому відкрилися британське і американське відділення «Бушерон», а ювелірне справа стала широко використовувати новий спосіб обробки металу та огранювання дорогоцінних каменів. У 1930 р. Луї довірили провести безпрецедентний захід - оцінити скарбницю іранського шаха.Естафету під назвою «сімейний бізнес Boucheron» в 1937 р. підхопили онуки засновника і ввели в моду золото в його численних різновидах. Прикраси бренду стали уособлювати винятковий суспільний статус і бездоганний стиль їх власників. У 1988 р. ювелірний будинок став активно працювати над парфумом.Зірка «Бушерон», в 2008 р. відзначив 150-річний ювілей випуском фешенебельній колекції, і сьогодні сяє високо і яскраво.Якщо ж говорити про історію годинного та ювелірного дому «Шопар» («Шопард», Chopard), то спочатку був годинник. Саме їх виготовленням прославився годинниковий майстер Луї Улісс Шопар. Щоправда, його популярність його майстерні, відкритої в 1860 р., спочатку не виходила за межі швейцарської села Сонвілье, де він жив. Однак статус першого хлопця на селі не влаштовував Шопара, і в 1920 р. він переїхав до Женеви. Його рівень майстерності чудово характеризує той факт, що Швейцарська залізниця зробила Шопара головним постачальником годин. Фабрика, яка виробляє дорогі ексклюзивні моделі, працювала справно і день у день множила славу не тільки Луї Улісса, але і його нащадків.Проте у 1963 р. «Шопар» опинився на межі загибелі. З одного боку, на ринок зробило сильне вплив поява японських кварцових годин, а з іншого - з `ясувалося, що 80-річному правнуку засновника Полю Андре Шопар нікому передати сімейну справу: його сини відмовилися в цьому брати участь. Світ міг би і не побачити ні чудових годин, ні настільки ж чудових ювелірних виробів, якщо б «Шопар» не взяв у свої руки німецький підприємець і годинникар Карл Шойфеле. З тих пір всі досягнення будинку пов'язані з цим прізвищем. У той час на ринку було повно годинникових компаній, а ніша виробництва ювелірних годин залишалася порожньою. Її поспішив зайняти «Шопар», і на світ з'явилися дивні екземпляри, одночасно функціональні і розкішні.Однак не тільки годинниками здобув собі славу швейцарський бренд. Завдяки залученню до справи Кароліни Шойфеле, дочці Карла, «Шопар» розпочав випуск ювелірні прикраси, і сьогодні їх виробляється стільки ж, скільки і годин. Візитною карткою «Шопар» є використання технології т.зв. плаваючих діамантів, удостоєної престижних професійних нагород. До діамантам всіх кольорів майстри ювелірного дому живлять особливі почуття.
У цьому році «Шопар» відсвяткує 150 років з дня заснування. Компанія зустрічає ювілей чудової анималистической колекцією з 150 золотих прикрас.Створення ювелірних прикрас від «Шопар» сьогодні переживає епоху справжнього розквіту.



Naomi Campbell и Pierre Lang

Комментариев нет:

Отправить комментарий